  • 1. Data: 2018-05-25 10:23:58
    Temat: Zasilacze AT - da się kupić?
    Od: BQB <a...@s...com.invalid>

    Szukam i szukam i nie mogę znaleźć, gdzie można kupić nieużywane
    zasilacze komputerowe w standardzie AT.
    Może ktoś wie gdzie?

  • 2. Data: 2018-05-25 11:29:43
    Temat: Re: Zasilacze AT - da się kupić?
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Fri, 25 May 2018 10:23:58 +0200, BQB wrote:
    > Szukam i szukam i nie mogę znaleźć, gdzie można kupić nieużywane
    > zasilacze komputerowe w standardzie AT.
    > Może ktoś wie gdzie?

    Ja używam normalnych ATX, z przelotką ATX->AT od chińczyka. Działa bardzo
    zadowalająco, i zapewne bezpieczniej niż jakiś AT który od 20 lat leżał
    na półce. Jedyna wada taka że trzeba trochę pokombinować żeby podłączyć
    włącznik.

    Mateusz

  • 3. Data: 2018-05-25 11:55:29
    Od: BQB <a...@s...com.invalid>

> [...]
    > zadowalająco, i zapewne bezpieczniej niż jakiś AT który od 20 lat leżał
    > na półce. Jedyna wada taka że trzeba trochę pokombinować żeby podłączyć

    Nie jest to do komputera, sterownik jest zasilany przez włącznik AT i
    jak dostaje napięcie, to załącza zasilacz, ale też go wyłącza.

  • 4. Data: 2018-05-25 12:57:44
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2018-05-25 o 11:55, BQB pisze:

    > Nie jest to do komputera, sterownik jest zasilany przez włącznik AT i
    > jak dostaje napięcie, to załącza zasilacz, ale też go wyłącza.

    A po co ci nowy, zapewne zrobiony 20 lat temu, jeśli elektrolity
    nieużywane tracą pojemność i odporność na przebicie.
    Ja bym nie bał się używanego po sprawdzeniu czy nie był przegrzany.
    Jest bardzo dużo na Al..o w dobrej cenie.

  • 5. Data: 2018-05-25 13:37:35
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "BQB" <a...@s...com.invalid> napisał w wiadomości
    > Szukam i szukam i nie mogę znaleźć, gdzie można kupić nieużywane zasilacze
    > komputerowe w standardzie AT.
    > Może ktoś wie gdzie?

    Dowolny ATX z takim wicem:
    https://altao.pl/2/zasilacz-uniwersalny-lub-modelars