  • 1. Data: 2020-01-13 20:19:41
    Temat: Zasilacze do kamer CCTV
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    Czołem. Spotkałem się z opinią ( niewykluczone że na tej grupie ), że
    zasilacze do kamer CCTV charakteryzują się *niezawodnością* przy pracy
    24/7/365. Czy to prawda, szczególnie w odniesieniu do modeli dostępnych
    na Alledrogo ? A może ktoś poleci jakiś sprawdzony model zasilacza 12
    VDC 4...6A, który charakteryzuje się wysoką niezawodnością w w/w warunkach?

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 2. Data: 2020-01-14 12:28:11
    Temat: Re: Zasilacze do kamer CCTV
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    PeJot <P...@n...pl> wrote:

> [...]
    > na Alledrogo ? A może ktoś poleci jakiś sprawdzony model zasilacza 12
    > VDC 4...6A, który charakteryzuje się wysoką niezawodnością w w/w warunkach?

    Odpukać, ale nie miałem problemów z Mean Wellami. Mam dwa, które chodzą
    non stop, jeden od paru lat a drugi od niedawna.

  • 3. Data: 2020-01-14 16:31:58
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 14.01.2020 12:28, Queequeg wrote:

    > Odpukać, ale nie miałem problemów z Mean Wellami. Mam dwa, które chodzą
    > non stop, jeden od paru lat a drugi od niedawna.

    Te blaszane ze złączami śrubowymi? - Padają jak wszystkie.
    Usterki od głupiego niełączenia podkówki (8-9V zamiast 12), do zjarania
    się z okopceniem szafy włącznie.

    --
    Mirek.

  • 4. Data: 2020-01-15 16:05:27
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Mirek <m...@n...dev> wrote:

    > Te blaszane ze złączami śrubowymi? - Padają jak wszystkie.
    > Usterki od głupiego niełączenia podkówki (8-9V zamiast 12), do zjarania
    > się z okopceniem szafy włącznie.

    Na szczęście jeszcze nie miałem problemu... ale jak się zjara, to
    prawdopodobnie spowoduje pożar :/

  • 5. Data: 2020-01-15 18:54:25
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 13.01.2020 o 20:19, PeJot pisze:
> [...]
    > na Alledrogo ? A może ktoś poleci jakiś sprawdzony model zasilacza 12
    > VDC 4...6A, który charakteryzuje się wysoką niezawodnością w w/w warunkach?

    jest taki facet na allegro, hollandpoland. Sprzedaje tysiące zasilaczy.
    ja kupiłem od niego co najmniej 100 różnych i wszystkie działają jak
    należy. czego nie mogę powiedzieć o zasilaczach w obudowie z blachy
    dziurkowanej. Zwarte, nie wybuchają, wyłączają się

    Stosuje je do kamer i do zasilania pasków led - 8 godzin dziennie. jak
    możesz dać jeden zasilacz do wielu kamer, weź ze starego PC
    ToMasz

  • 6. Data: 2020-01-16 15:15:52
    Od: "Adam Schodowy" <a...@g...pl>

    "PeJot" <P...@n...pl> wrote in message
> [...]
    > Alledrogo ? A może ktoś poleci jakiś sprawdzony model zasilacza 12 VDC
    > 4...6A, który charakteryzuje się wysoką niezawodnością w w/w warunkach?

    ja bym zastosował coś takiego - zasilacz do "dużego" tunera od kablówki. to
    zasuwa non-stop a zasila komputer z twardyskiem.
    i powinno byc tego trochę na rynku wtórnym bo umowa operatorska każe po
    okresie umowy zwracac tunery ale o zasilaczach ani słowa.

    https://allegro.pl/oferta/zasilacz-12v-5a-60w-do-dek
    odera-horizon-oryginal-8852900838

  • 7. Data: 2020-01-16 15:54:52
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 13 stycznia 2020 20:19:25 UTC+1 użytkownik PeJot napisał:
> [...]
    > na Alledrogo ? A może ktoś poleci jakiś sprawdzony model zasilacza 12
    > VDC 4...6A, który charakteryzuje się wysoką niezawodnością w w/w warunkach?
    U mnie kamery zasilam zasilaczem z przydasiów- od jakiegoś routera czy innego modemu
    zapewne
    Ponad 10lat już i nic się nie dzieje
    Takich zasilaczy nazbierało mi sie już ogromne pudło. Sprzęty które one zasilały
    popadały, poszły w niebyt a zasilacze są i działają
    Ostatnio dwa kolejne do pudła dorzuciłem od laserowych projektorów.
    Tak wiec jak nie masz w przydasiach jakiś zasilaczy od modemów, routerów , laptopów
    itp to wejdź na allegro ToMasz podał holandpoland bodajże sprzedawca ma nick. Ma tego
    mnóstwo za śmieszne pieniądze.
    Kup podłącz i zapomnij o kombinowaniu z jakimiś markowymi dedykowanymi zasilaczami.

  • 8. Data: 2020-01-16 15:58:21
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2020-01-16 o 15:15, Adam Schodowy pisze:

> [...]
    > i powinno byc tego trochę na rynku wtórnym bo umowa operatorska każe po
    > okresie umowy zwracac tunery ale o zasilaczach ani słowa.

    No było by, tylko denerwuje mnie napis Made in China. Z drugiej strony
    jeśli jest tak jak mówisz, to te ustrojstwa już trochę popracowały i co
    miało zdechnąć to już się padło.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 9. Data: 2020-01-16 19:29:21
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 16.01.2020 o 15:58, PeJot pisze:

    odera-horizon-oryginal-8852900838

    > No było by, tylko denerwuje mnie napis Made in China.

    No to przemaluj sobie na Made in USA.
    Będziesz spał spokojnie (Jezu, ucisk na prostatę wywołuje zmiany w mózgu).

    > Z drugiej strony
    > jeśli jest tak jak mówisz, to te ustrojstwa już trochę popracowały i co
    > miało zdechnąć to już się padło.

    Całkowicie błędne rozumowanie.

    --
    Kaczin

  • 10. Data: 2020-01-22 15:49:45
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2020-01-13 o 20:19, PeJot pisze:
> [...]
    > na Alledrogo ? A może ktoś poleci jakiś sprawdzony model zasilacza 12
    > VDC 4...6A, który charakteryzuje się wysoką niezawodnością w w/w warunkach?

    Jeszcze inaczej: co grupa myśli o zasilaczach na szynę DIN ?

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem