  • 1. Data: 2017-03-26 22:10:53
    Temat: Zasilanie
    Od: Tata <k...@k...net.pl>

    1. Mam tablet (Windows 7) z jednym wejściem mikro USB. Chcę do niego
    podłączyć przenośną nagrywarkę DVD z jednym wejściem mini USB. Jak
    podłączę do tabletu nagrywarkę kablem z przejściówką, to zasilanie z
    tabletu jest zbyt słabe, żeby mogło napędzać nagrywarkę. Jaki zastosować
    zasilacz zewnętrzny (12 V z gniazda zapalniczki samochodowej) + trójnik
    mikro/mini USB, żeby można było nagrywać/odtwarzać płyty do/z nagrywarki
    w posiadanym tablecie?

    2. Samsung Galaxy S5 (Android 6.0) z jednym złączem mikro USB. Podłączam
    do niego słuchawki i jednocześnie, za pomocą trójnika, zasilacz do
    ładowania baterii smartfona. Niestety, muzykę mogę słuchać, ale
    ładowanie baterii smartfona nie działa. Co zrobić, aby można było
    zrealizować obie funkcje jednocześnie? Grupy dyskusyjnej o smartfonach
    nie znalazłem.

    Z poważaniem
    MJ

  • 2. Data: 2017-03-26 22:18:46
    Temat: Re: Zasilanie
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-03-26 o 22:10, Tata pisze:
    > Grupy dyskusyjnej o smartfonach nie znalazłem.
    Może tu: pl.misc.telefonia.gsm

    Robert

  • 3. Data: 2017-03-26 22:25:02
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > 2. Samsung Galaxy S5 (Android 6.0) z jednym złączem mikro USB. Podłączam
    > do niego słuchawki
    jackiem? czu jakoś usb?
    > i jednocześnie, za pomocą trójnika, zasilacz do
    > ładowania baterii smartfona. Niestety, muzykę mogę słuchać, ale
    > ładowanie baterii smartfona nie działa. Co zrobić, aby można było
    > zrealizować obie funkcje jednocześnie?
    nie wiem jak słuchawki wpływają na zasilanie. ale muzyki można słuchać
    po BT a ładować można bezprzewodowo. tak czy owak, do ładowania możesz
    wykorzystać piny pod klapką
    ToMasz

  • 4. Data: 2017-03-27 15:24:49
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > zasilacz zewnętrzny (12 V z gniazda zapalniczki samochodowej) + trójnik
    > mikro/mini USB, żeby można było nagrywać/odtwarzać płyty do/z nagrywarki

    Może coś w rodzaju Delock Adapter USB Micro(BM)x2->USB(AF)
    OTG+HDMI(F)+Czytnik Kart (Kod dostawcy: 65511 Kod EAN: 4043619655113).

    Widziałem takie z dodatkowym gniazdem zasilania.

    Ewentualnie po drodze aktywny HUB USB.

> [...]
    > ładowanie baterii smartfona nie działa. Co zrobić, aby można było
    > zrealizować obie funkcje jednocześnie? Grupy dyskusyjnej o smartfonach

    Są jeszcze fora, np. pdaclub.pl/forum lub telepolis.pl/forum

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 5. Data: 2017-03-29 19:19:41
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 26 Mar 2017 22:10:53 +0200, Tata napisał(a):

> [...]
    > zasilacz zewnętrzny (12 V z gniazda zapalniczki samochodowej) + trójnik
    > mikro/mini USB, żeby można było nagrywać/odtwarzać płyty do/z nagrywarki

    Kup kabelek USB typy "Y" - ma dwie wtyczki typu A (takie jak do
    komputera) i jedną wtyczkę mini USB. Jedną wtyczkę typu A podłączysz
    przez kabelek OTG do tableta, do drugiej (tej oznaczonej Power only)
    podłączasz zasilacz i powinno wszystko działać tak jak trzeba. Mi takie
    rozwiązanie się sprawdziło gdy chciałem do tableta podłączyć zewnętrzny
    dysk twardy, który bez dodatkowego zasilania się nie podnosił.
    GG#2400455 ICQ#320399066