  • 1. Data: 2018-01-30 15:40:29
    Temat: Zaspawane aku
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    Nie docenili emejzingu:

    http://www.telepolis.pl/wiadomosci/stan-waszyngton-z
    akazuje-sprzedazy-elektroniki-bez-latwego-do-wymiany
    -akumulatora,2,3,41213.html

    --
    ALEX MR
    "Fratres Militiae Templi, Pauperes Commilitones Christi Templique Salomonis"

  • 2. Data: 2018-01-31 12:59:33
    Temat: Re: Zaspawane aku
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-01-30 o 15:40, ALEX MR pisze:
    Pszemol do tablicy. ;-)
    To w ajfonach się łatwo wymienia baterie czy nie?

    Swoją drogą te durne hamerykany czasem coś mądrego uchwalą :-)

  • 3. Data: 2018-02-01 01:25:06
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ALEX MR" <k...@s...us> wrote in message
    > Nie docenili emejzingu:
    >
    > http://www.telepolis.pl/wiadomosci/stan-waszyngton-z
    akazuje-sprzedazy-elektroniki-bez-latwego-do-wymiany
    -akumulatora,2,3,41213.html

    No brawo... szkoda że brak konkretów w artykule.

  • 4. Data: 2018-02-01 07:56:23
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-02-01 o 01:25, Pszemol pisze:
    > No brawo... szkoda że brak konkretów w artykule.

    Niedobry artykuł?

    PS. Ale będą jaja jak następny ajfon będzie miał klapkę i wyjmowaną
    oczywiście baterię i oczywiście będzie nadal odporny na zachlapanie.
    Normalnie chyba sobie kupię ;-)

  • 5. Data: 2018-02-01 13:25:38
    Od: z <...@...pl>

    > Niemerytoryczny. ;)

    Celnie to ująłeś :-)

    A żeby być merytorycznym

    To nie upieram się co do tej "klapki"

    Może być szczelina otwierana za pomocą odkręcenia dwóch śrubek
    wkrętakiem. Jakby marudzono że szczelność, że sztywność...

  • 6. Data: 2018-02-02 19:20:49
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

    > Niedobry artykuł?

    Brak konkretów. Bo co to znczy wymiana możliwa w domu?
    Ja sobie w domu wymieniałem baterię w iPhone4 już wiele lat temu.

    > PS. Ale będą jaja jak następny ajfon będzie miał klapkę i wyjmowaną
    > oczywiście baterię i oczywiście będzie nadal odporny na zachlapanie.
    > Normalnie chyba sobie kupię ;-)

    Czy artykuł mówi Ci cokolwiek o jakiejś klapce?

  • 7. Data: 2018-02-02 19:22:29
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <e...@g...com> wrote in message

    > Bardzo łatwo -- każdy autoryzowany serwis jabłkowy
    > wymienia na żądanie Klienta.

    Niejabłkowy też, bo to żaden problem.

    > W Asusie Maxie trudniej ;) -- potrzebny jest śrubokręt zwany
    > wkrętakiem.

    A w LG? HTC? Samsungach?

  • 8. Data: 2018-02-02 20:24:28
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-02-02 o 19:22, Pszemol pisze:

    > Niejabłkowy też, bo to żaden problem.

    Gdyby nie było problemu to by się nie wychodziło z domu w celu wymiany
    baterii albo sprzedawca wymieniał gratis. :-)

    > A w LG? HTC? Samsungach?
    Bo to zaraza zakaźna jest :-)

  • 9. Data: 2018-02-02 20:32:08
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-02-02 o 19:20, Pszemol pisze:
    > Ja sobie w domu wymieniałem baterię w iPhone4 już wiele lat temu.

    Wybacz ale zaczynasz znowu mataczyć :-)

    Jak widać nie jesteś przedstawicielem 99% gospodyń domowych i to jeszcze
    w USA :-)

    > Czy artykuł mówi Ci cokolwiek o jakiejś klapce?

    Nie chodzi o tą magiczną klapkę.
    Powiedzmy o możliwość wymiany baterii tak jak w zabawkach dla dzieci.
    Niektóre klapki, kieszenie, szczeliny są zabezpieczone śrubką ;-)

    Zapewne ustawodawcy chodzi o maksymalnie taki sposób trudności wymiany
    baterii. To da się zaprojektować nawet nieudolnym pracownikoma Apla :-)

  • 10. Data: 2018-02-03 10:21:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 2 Feb 2018 20:32:08 +0100, z napisał(a):

    > Wybacz ale zaczynasz znowu mataczyć :-)
    > Jak widać nie jesteś przedstawicielem 99% gospodyń domowych i to jeszcze
    > w USA :-)

    Ale Apple chyba lekcje odrobilo i baterie ma wymienne.

    Co ciekawe - Samsung zaspawal. Tacy pewni jakosci baterii ?

    To zobaczmy HTC
    https://www.youtube.com/watch?v=zNQM8Nb632Q

    Spelnia warunki ustawy ?

    J.