  • 1. Data: 2015-04-27 16:13:52
    Temat: Zatopiony w kamieniu mikroprocesor
    Od: bobofrut <r...@g...com>

    http://nt.interia.pl/technauka/news-zatopiony-w-kami
    eniu-mikroprocesor-sprzed-250-mln-lat,nId,1723319

    Nie mogę pojąć jak interia może takie głupoty umieszczać na swojej stronie
    internetowej, przecież to wszystko fałsz, według naszego proboszcza świat ma 6000
    lat, nasz proboszcz ma zawsze racje i jemu tylko trzeba wierzyć.

  • 2. Data: 2015-04-27 22:49:21
    Temat: Re: Zatopiony w kamieniu mikroprocesor
    Od: tomek <t...@a...ma.kota.pl>

    W dniu 27.04.2015 o 16:13, bobofrut pisze:
> [...]
    lat, nasz proboszcz ma zawsze racje i jemu tylko trzeba wierzyć.

    Podobnych dziwactw znaleziono juz wiele na calym swiecie. Poczytaj
    ksiazke Zakazana Archeologia, Cremo & Thompson. Moza wierzyc lub nie. W
    kazdy razie swiat nie jest taki prosty jak pisza w podrecznikach

  • 3. Data: 2015-04-28 08:44:49
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    W dniu 2015-04-27 o 22:49, tomek pisze:

    > Podobnych dziwactw znaleziono juz wiele na calym swiecie. Poczytaj
    > ksiazke Zakazana Archeologia, Cremo & Thompson. Moza wierzyc lub nie. W
    > kazdy razie swiat nie jest taki prosty jak pisza w podrecznikach

    Daj sobie spokój. Książka napisana przez wedyjskiego kreacjonistę, pełna
    wyssanych z palca bredni. Większość z tych "tajemniczych" artefaktów od
    dawna została wyjaśniona w sposób racjonalny, po prostu autorzy takich
    sensacyjnych książeczek i artykulików słowem o tym nie wspomną, bo
    wówczas nie zarobiliby na tej "sensacji" złamanego grosza.

  • 4. Data: 2015-04-28 11:40:09
    Od: tomekp <t...@a...ma.kota.pl>

    W dniu 28.04.2015 o 08:44, Atlantis pisze:

> [...]
    > sensacyjnych książeczek i artykulików słowem o tym nie wspomną, bo
    > wówczas nie zarobiliby na tej "sensacji" złamanego grosza.

    Ja ta ksiazke przeczytalem kilka razy bo za pierwszym nie wierzylem
    wlasnym oczom. Nadal nie wiem czy wierzyc czy nie wierzyc. Te niby
    naukowe wyjasnienia sa jeszcze bardziej irracjonalne niz same znaleziska.

  • 5. Data: 2015-04-28 11:40:53
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

> [...]
    > sensacyjnych książeczek i artykulików słowem o tym nie wspomną, bo
    > wówczas nie zarobiliby na tej "sensacji" złamanego grosza.

    Ja na to patrzę tak:
    Na kartce, na poziomej osi historia wszechświata (1cm=1miliard lat)
    Na to nałożona historia Ziemi.
    Na to nałożona odcinek czasu w którym ludzkość przeszła od epoki kamiennej
    do lotów kosmicznych (na razie nie międzygwiezdnych).

    Jakby gdzieś w naszej galaktyce jakaś inna Ziemia powstała o 1mm w lewo i
    tamtejsi ludzie dokładnie po takim samym czasie od powstania ich planety
    doszli do naszego poziomu, to ile mm by potrzebowali na loty międzygwiezdne.
    0.1 mm (10 milionów lat) chyba by wystarczyło. To mogliby odwiedzić naszą
    Ziemię 0.9mm temu i jakieś śmieci niechcący zostawić.
    P.G.

  • 6. Data: 2015-04-28 11:51:04
    Od: tomekp <t...@a...ma.kota.pl>

    W dniu 28.04.2015 o 11:40, Piotr Gałka pisze:

> [...]
    > międzygwiezdne. 0.1 mm (10 milionów lat) chyba by wystarczyło. To
    > mogliby odwiedzić naszą Ziemię 0.9mm temu i jakieś śmieci niechcący

    To ja dodam jeszcze jedno od siebie. Ewolucja potrzebowala ok. 540 mln
    lat zeby z prostych organizow powstalych w kambrze wyprodukowac pierwsze
    ssaki. Natomiast na wytworzenie homo sapiens sapiens z prymitywnego
    humanoida wystarczylo jej tylko ok. 200 000 lat. Cos tu jest chyba
    pomylone ...

  • 7. Data: 2015-04-28 11:56:25
    Od: bartek <b...@g...com>

    On 28.04.2015 11:51, tomekp wrote:
> [...]

    Niestety, jeszcze kandydata na taki śmieciowy artefakt nie znaleźliśmy.

> [...]
    > ssaki. Natomiast na wytworzenie homo sapiens sapiens z prymitywnego
    > humanoida wystarczylo jej tylko ok. 200 000 lat. Cos tu jest chyba

    "Ludzkość potrzebowała tysięcy lat, aby od momentu nauczenia się
    przetapiania piasku dojść do tranzystora. Natomiast potem
    tylko kilkudziesięciu, by budować komputery zdolne do symulowania
    bomby atomowej. Coś tu jest chyba pomylone"

    ;-)

    pzdr
    bartekltg

  • 8. Data: 2015-04-28 12:10:47
    Od: tomekp <t...@a...ma.kota.pl>

    > Niestety, jeszcze kandydata na taki śmieciowy artefakt nie znaleźliśmy.

    Moze kandydat wcale tego nie chce

> [...]
    > tylko kilkudziesięciu, by budować komputery zdolne do symulowania
    > bomby atomowej. Coś tu jest chyba pomylone"

    Aby zaistniala chec przetopienia piasku potrzebna jest inteligencja. Na
    jej powstanie ewolucja przewiduje
    znacznie mniej czasu niz na przetworzenie pletwy w kopyto.

  • 9. Data: 2015-04-28 12:21:12
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 28 kwietnia 2015 11:40:48 UTC+2 użytkownik Piotr Gałka napisał:
> [...]
    > 0.1 mm (10 milionów lat) chyba by wystarczyło. To mogliby odwiedzić naszą
    > Ziemię 0.9mm temu i jakieś śmieci niechcący zostawić.

    Musi być jeszcze jakieś życie we wszechświecie. Podejrzewam że tego życia może być
    sporo. Jedno będzie prymitywne inne bardziej niż my rozwinięte. Druga pewna
    informacja jest taka że w przypadku Ziemian nigdy nie skontaktujemy się z nimi a oni
    z nami. Ziemia jest na zadupiu i nikt nie ma tyle energii żeby tu dolecieć albo stąd
    dalej niż na Księżyc dolecieć. Ograniczona eksploracja Księżyca to szczyt możliwości
    energetycznych Ziemian.

  • 10. Data: 2015-04-28 12:30:48
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    W dniu 2015-04-28 o 12:21, Zachariasz Dorożyński pisze:

> [...]
    dalej niż na Księżyc dolecieć. Ograniczona eksploracja Księżyca to szczyt możliwości

    ale ciekawe czy więcej jest po czy PiSu...