  • 1. Data: 2017-10-04 08:28:49
    Temat: Zawór, albo lepiej elektrozawór na 200 st. C
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Potrzebuję kilka elektrozaworów do powietrza na ciśnienie pracy 3-5 at i
    temperaturę trochę ponad 200 st. C. Ostatecznie mógłby być zawór, do
    którego dałoby się dobrać jakiś szybko działający siłownik do otwierania
    i zamykania. Przepływ powietrza będzie niewielki rzędu mililitrów na
    minutę. Zawór ma działać tylko otwórz/zamknij.
    Koledzy mają jakieś pomysły?
    Jacek

  • 2. Data: 2017-10-04 11:35:37
    Od: 4...@g...com

    Nie da sie powietrza schlodzic?

  • 3. Data: 2017-10-04 13:33:15
    Temat: Re: Zawór, albo lepiej elektrozawór na 200 st. C
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu środa, 4 października 2017 15:28:53 UTC+9 użytkownik Jacek napisał:
> [...]
    > i zamykania. Przepływ powietrza będzie niewielki rzędu mililitrów na
    > minutę. Zawór ma działać tylko otwórz/zamknij.

    Kilkanaście takich zaworów masz w silniku w samochodzie. Raczej otwieranych krzywką,
    ale poszukaj jakiegoś bardziej wypasionego rozbitka na złomie z elektrycznie
    sterowanymi zaworami i pozostanie tylko pytanie jak sterować siłownik.

  • 4. Data: 2017-10-04 14:29:05
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 04.10.2017 o 13:33, Konrad Anikiel pisze:
> [...]
    sterowanymi zaworami i pozostanie tylko pytanie jak sterować siłownik.
    Dzięki.
    A te zawory, to jakieś maluchy? Na takie przepływy, jak pisałem istotna
    jest dla mnie mała objętość. Jedyny zawór samochodowy, jaki znam z
    autopsji to EGR, a ten jest do moich potrzeb o wiele za duży i niezbyt
    szczelny.
    Jacek

  • 5. Data: 2017-10-04 16:26:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    napisał:

> [...]
    >wypasionego rozbitka na złomie z elektrycznie sterowanymi zaworami i
    >pozostanie tylko pytanie jak sterować siłownik.

    Sa juz takie na zlomach ? To raczej eksperymenty byly, nie wiem czy
    cos trafilo do serii.

    Za to - pelno w samochodach zaworow EGR, one chyba nawet na wyzsze
    temperatury.

    Tylko sterowane bodajze podcisnieniem ... a to podcisnienie
    elektrozaworem.

    J.