  • 1. Data: 2016-05-18 15:38:07
    Temat: Zawsze patrz w lusterka
    Od: Bolko <s...@g...com>

    https://youtu.be/LnjH0BmEovE

    Nie wiem jak Wy ale jak nawet jak jadę zawsze co jakiś czas sprawdzam
    co się dzieje z tyłu.

  • 2. Data: 2016-05-18 19:47:54
    Temat: Re: Zawsze patrz w lusterka
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2016-05-18 o 15:38, Bolko pisze:
    > https://youtu.be/LnjH0BmEovE
    >
    > Nie wiem jak Wy ale jak nawet jak jadę zawsze co jakiś czas sprawdzam
    > co się dzieje z tyłu.

    Ci z filmu mogliby patrzeć też do przodu. Z daleka było widać, że dzieje
    się tam coś dziwnego.

    --
    MN

  • 3. Data: 2016-05-18 21:16:33
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Bolko,

    > https://youtu.be/LnjH0BmEovE
    > Nie wiem jak Wy ale jak nawet jak jadę zawsze co jakiś czas sprawdzam
    > co się dzieje z tyłu.

    Przede wszystkim jednak należy patrzeć przed siebie. Ale jak jesteś
    ostatni w korku, to w lusterka koniecznie.

    Tych dwóch kutasów, którzy dojechali na milimetry, to pozbawiłbym praw
    jazdy na jakiś czas.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 4. Data: 2016-05-18 22:03:35
    Od: LinFanQri <x...@g...com>

    W dniu 18.05.2016 o 21:16, RoMan Mandziejewicz pisze:

    > Tych dwóch kutasów, którzy dojechali na milimetry, to pozbawiłbym praw
    > jazdy na jakiś czas.

    Rozumiem, że kolega nie słyszał o czymś takim jak wypadek przy pracy!?
    Również przed chwilą zdziwko mnie chwyciło z piwkiem w ręku jak można
    zatoru przed sobą nie zauważyć na drodze?

    Jeszcze bardziej się zdziwiłem jak ostatnio w lewym lusterku w martwym
    polu cały tir się schował... dasz wiarę?

  • 5. Data: 2016-05-19 07:20:50
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2016-05-18 o 22:03, LinFanQri pisze:

> [...]
    >
    > Jeszcze bardziej się zdziwiłem jak ostatnio w lewym lusterku w martwym
    > polu cały tir się schował... dasz wiarę?

    Dam wiarę, że masz do kitu to lusterko, albo ustawione tak, żeby dało
    się makijaż zrobić.

    --
    MN

  • 6. Data: 2016-05-19 07:47:57
    Od: "Przemyslaw P." <p...@g...com>

    Zycie potrafi nauczyć pokory, pamiętaj :)
    Inna sprawa, ze niektóre auta maja fabrycznie skopane lusterka, w których mało co
    widac, np P206. Tam trzeba się postarać, żeby coś w ogole zauważyć

  • 7. Data: 2016-05-19 07:47:59
    Od: "Przemyslaw P." <p...@g...com>

  • 8. Data: 2016-05-19 07:51:47
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2016-05-19 o 07:47, Przemyslaw P. pisze:
    > Zycie potrafi nauczyć pokory, pamiętaj :)
    > Inna sprawa, ze niektóre auta maja fabrycznie skopane lusterka, w których mało co
    widac, np P206. Tam trzeba się postarać, żeby coś w ogole zauważyć

    Nie widzę problemu, żeby dokleić małe lusterko panoramiczne na to
    oryginalne. Martwe pole znika całkowicie.
    Ale niektórzy wolą marudzić...

    --
    MN

  • 9. Data: 2016-05-19 09:06:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 18 May 2016 06:38:07 -0700 (PDT), Bolko napisał(a):
    > https://youtu.be/LnjH0BmEovE

    Pogratulowac refleksu ... i wlaczac awaryjne w korku.

    > Nie wiem jak Wy ale jak nawet jak jadę zawsze co jakiś czas sprawdzam
    > co się dzieje z tyłu.

    A jak stoisz ? :-)

    Podswiadomie kontroluje, ale swiadomie to coraz mniej - tyl to problem
    tego z tylu.

    Najgorsze sa lewoskrety - stoje, migam, patrze do przodu, ruszam ... a
    wypadaloby sie upewnic ...

    J.

  • 10. Data: 2016-05-19 10:06:11
    Od: "Przemyslaw P." <p...@g...com>

    Życie nie zawsze jest takie proste - a jak musisz czasem poruszać się nie swoim
    pojazdem, lub nie wiesz, jakie auto dzisiaj dostaniesz do dyspozycji, to co? Jedziesz
    do sklepu szukać lusterka, czy zaciskasz zęby i klniesz na projektanta? :)
    Z tego co obserwuję, to ostatnio wraca trend na większe i wygdniejsze lusterka
    boczne, za to tylne szyby są coraz mniejsze i wyżej umieszczone, co pogarsza
    widoczność.