  • 1. Data: 2019-12-23 13:16:28
    Temat: Zbiory rzadkie ciągów
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    Jak efektywnie trzymać?
    Chcę uzyskać zbiory FIRST_k i FOLLOW_k. Każdy zbiór dla nieterminalnego
    jest piramidą:
    - epsilon dla FIRST_k czy znak końca strumienia dla FOLLOW_k - 1 bit
    - symbole terminalne - tyle bitów ile symboli terminalnych = N
    - ciągi długości dokładnie 2 - N^2 bitów
    - ciągi długości dokładnie 3 - N^3 bitów
    - ciągi długości dokładnie 4 - N^4 bitów

    Rośnie wykładniczo w dodatku z dużym współczynnikiem, N może być
    kilkadziesiąt tokenów.

    Gdyby trzymać jako ciąg, trzeba by wyszukiwać, może zahashowana mapa?

  • 2. Data: 2019-12-24 11:23:50
    Temat: Re: Zbiory rzadkie ciągów
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    On Monday, December 23, 2019 at 1:17:20 PM UTC+1, Borneq wrote:
> [...]
    > kilkadziesiąt tokenów.
    >
    > Gdyby trzymać jako ciąg, trzeba by wyszukiwać, może zahashowana mapa?

    Nie zrozumiałem :(