  • 1. Data: 2019-07-17 12:56:20
    Temat: Zbycie SIMkart kwadratowej firmy telekomunikacyjnej Aero
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Jak zbyć karty Aero2 z darmowym internetem?

    Mam dwie, razem z dużymi plastykami...

    Trzeba je odesłać wraz z nrami kont bankowych
    Pocztą z trąbką do siedziby Aero2 i czekać na
    zwrot szmalu czy można jakoś inaczej?

    Jeśli wysłać -- na jaki adres?
    Poleconym czy inaczej?

    Czy są tu jakieś kruczki bądź haczyki?

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 2. Data: 2019-07-17 13:17:24
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Jak zbyć karty Aero2 z darmowym internetem?
    Ja nie wiem.
    Ale oni wiedzą. :-)
    https://aero2.pl/1_bezplatny-internet/3_mam-juz-kart
    e/15_zwrot-depozytu

    Kto wiedział gdy brał, że trzeba oddać cały plastik? :-)
    No i gdy zsumować opłatę za przysłanie, teraz za odesłanie, i jeszcze
    zabiorą 1,50 za przelew. To chyba gra nie warta świeczki.

    Robert

  • 3. Data: 2019-07-17 15:43:20
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Robert Wańkowski" 5d2f03c2$0$523$6...@n...neostrada.pl

    > Ja nie wiem.
    > Ale oni wiedzą. :-)
    > https://aero2.pl/1_bezplatny-internet/3_mam-juz-kart
    e/15_zwrot-depozytu

    Dzięki.

    > Kto wiedział gdy brał, że trzeba oddać cały plastik? :-)

    Wiedziałem, bo ktoś na grupie uprzedzał...
    Poza tym IMO łatwiej trzymać całe plastyki.

    > No i gdy zsumować opłatę za przysłanie, teraz za odesłanie,
    > i jeszcze zabiorą 1,50 za przelew. To chyba gra nie warta
    > świeczki.

    Zależy dla kogo. IMO Solorz uważa inaczej. ;)

    - ~2,5 złotych za list to Aero
    - 20 złotych depozytu bez %% na 7 lat
    20*(1,02^7)-20=2,9737133529856
    czyli ~3 złotych
    - chyba 7 złotych za przysłanie karty
    - 1,5 złotych za przelew
    - ~2,5 zwrot karty

    Razem ~16,5 złotych, ale być może odsyłka karty kosztuje drożej...
    Zapewne będę mógł zwrócić dwie naraz, choć to ryzykowne, gdyż
    odbiorca może twierdzić, iż dostał jeden list i jeden depozyt
    zwraca... List do Aero był jeden na obie karty -- zaoszczędziłem...

    Zważywszy na korzyści -- jeden z najgorszych moich
    interesów telekomunikacyjnych ;) ostatniej dekady...

    Zyskiem z Aero jest zainteresowanie dualSIMami, choć
    nie pogardziłbym dziś smartfonem obsługującym więcej kart...

    -=-

    Dziś Orange przysłał mi kolejne dwie SIMki...

    -=-

    Kto (poza Play) daje choćby kilka plnów na przenoszony numer?
    (Orange daje zero plus 4 GB)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 4. Data: 2019-07-24 00:30:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5d2f25fc$0$520$6...@n...neostrada.pl

    > - ~2,5 złotych za list to Aero
    > - 20 złotych depozytu bez %% na 7 lat
    > 20*(1,02^7)-20=2,9737133529856
    > czyli ~3 złotych
    > - chyba 7 złotych za przysłanie karty
    > - 1,5 złotych za przelew
    > - ~2,5 zwrot karty

    12.80 pln za dwa listy polecone z poświadczeniem
    odbioru -- zapłaciłem plastykiem... Do tego koszt
    kopert, papieru i czasu...

    Przy okazji odebrałem z poczty przesyłkę z Chin...

    https://pl.aliexpress.com/item/32964981402.html?spm=
    a2g0s.9042311.0.0.7d435c0flgSr9e

    Razem z przesyłką to coś kosztuje mniej niż 12 złotych...
    Co za obłędna sytuacja!!!

    Przesyłka czekała na mnie na poczcie od 08 lipca
    i niewiele brakowało, a wróciłaby do nadawcy...

    09 lipca odebrałem z poczty to:

    https://pl.aliexpress.com/item/32974513813.html?spm=
    a2g0s.9042311.0.0.7d435c0flgSr9e

    coś...

    -=-

    Z bijącym ;) sercem (a nuż coś sknociłem) czekam na zwrot szmalu z Aero...

    --