  • 1. Data: 2019-06-12 18:01:59
    Temat: Zdalne sterowanie. Kto pomoze dziadkowi?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Radiowe, zasieg max 2-3 metry, dwa kanaly, niski pobor pradu, zasilanie odbiornika z
    akumulatora 18650 albo numer mniejszego. Po co mi to. Potrzebuje zrobic w plecaku
    kierunkowskazy do hulajnogi a sterowanie przy kierownicy. Przewod ze wzgledu na wade
    w takim zastosowaniu jest bez sensu.

  • 2. Data: 2019-06-12 18:24:44
    Temat: Re: Zdalne sterowanie. Kto pomoze dziadkowi?
    Od: "Krzy K" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
[...]

    Witam.

    Takie rzeczy są dostępne do rowerów. Jakiś czas temu takie kierunki były np. w
    biedronce, coś koło 40 zł, później przecenili. Ostatnio nie widziałem ale może gdzieś
    jeszcze się ostały. Mają 3 kanały bo jeszcze jest sterowanie światłem pozycyjnym. Co
    ciekawe łączność 2-kierunkowa bo na pilocie zapala się lampka potwierdzająca
    włączenie danej funkcji. Ładowanie przez usb.
    https://www.biedronka.pl/pl/product,id,127127,name,l
    ampka-rowerowa-z-kierunkowskazami
    Zdaje się na ali czy innych chińskich portalach też to można kupić.

    Krzy K

  • 3. Data: 2019-06-12 18:47:22
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > dwa kanaly
    Może pójść dalej i dać trzeci kanał. Na stop.

    Robert

  • 4. Data: 2019-06-12 19:12:42
    Od: Maciej Milinkiewicz <n...@e...pl>

    Dnia 2019-06-12, o godz. 09:01:59
    Zenek Kapelinder <4...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > mi to. Potrzebuje zrobic w plecaku kierunkowskazy do hulajnogi a
    > sterowanie przy kierownicy. Przewod ze wzgledu na wade w takim

    JDY-40
    https://www.electrodragon.com/w/images/0/05/EY-40_En
    glish_manual.pdf
    https://www.aliexpress.com/wholesale?catId=0&initiat
    ive_id=SB_20190612091143&origin=y&SearchText=JDY-40

  • 5. Data: 2019-06-12 19:14:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >Po co mi to. Potrzebuje zrobic w plecaku kierunkowskazy do hulajnogi
    >a sterowanie przy kierownicy. Przewod ze wzgledu na wade w takim

    Chinska zabawka. Oni tam maja takie fajne scalaki i cale plytki, i
    wiele wiecej nie trzeba.

    J.

  • 6. Data: 2019-06-12 20:14:57
    Od: Ilona <i...@u...net>

    On 2019-06-12 18:01, Zenek Kapelinder wrote:
> [...]
    kierunkowskazy do hulajnogi a sterowanie przy kierownicy. Przewod ze wzgledu na wade

    Ten ma regulowane paski i dodatkowo, jest wodoodporny.

    https://www.amazon.com/Lixada-Backpack-Reflective-Di
    rection-Indicator/dp/B07952F6NZ

    przyda sie nie raz i jak znalazł, będzie na rower.

  • 7. Data: 2019-06-12 21:15:34
    Od: yabba <...@...pl>

> [...]
    kierunkowskazy do hulajnogi a sterowanie przy kierownicy. Przewod ze wzgledu na wade

    https://allegro.pl/oferta/lampka-rowerowa-tylna-tyl-
    kierunkowskazy-laser-usb-7981469474?utm_source=googl
    e&utm_medium=cpc&utm_campaign=_UZSD_pla_sport_turyst
    yka_rowery_akcesoria&ev_adgr=Rowery+i+akcesoria&gcli
    d=Cj0KCQjwxYLoBRCxARIsAEf16-uF1Qs-Zn270TEnt1Dm-uqI_i
    ltwhFcBSZfV8x220TRNHhTS6W1SycaAmnWEALw_wcB

    yabba

  • 8. Data: 2019-06-12 23:05:07
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Radiowe, zasieg max 2-3 metry,

    mówisz i masz. co prawda 4 kanały, ale wykorzystasz dwa, dwa pozostaną
    nie wykorzystane. moja matka otwiera sobie czymś takim domofon. od 2 lat
    bez awarii.
    https://tinyurl.com/yytxlxca
    urządzenie występuje też w wersji z przekaźnikami.
    Jak chcesz te kierunkowskazy zrobić na wystających..... czułkach, to
    proponuję wykorzystać pancerz i linkę z hamulca rowerowego. pancerzem
    minus, linką plus. takie "wysięgniki" można całkowicie zwinąć do
    plecaka, rozłożyć na jakieś 30+30cm (albo i więcej) i będą sterczeć
    ToMasz

  • 9. Data: 2019-06-13 09:07:51
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl>

> [...]
    kierunkowskazy do hulajnogi a sterowanie przy kierownicy. Przewod ze wzgledu na wade

    a kontrola działania tego kierunkowskazu ?
    To nie są żarty, dziadek wrzuci w lewo, migacz w plecaku nie zadziała bo
    się bateria rozładuje albo coś nie zatrybi z komunikacją i dojdzie do
    wypadku. Nie bez powodu nawet takie banalne systemy mają w samochodach
    homologację.

  • 10. Data: 2019-06-13 09:11:19
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl>

    W dniu 2019-06-13 o 09:07, Roman Rogóż pisze:

> [...]
    > się bateria rozładuje albo coś nie zatrybi z komunikacją i dojdzie do
    > wypadku. Nie bez powodu nawet takie banalne systemy mają w samochodach

    mógłby być nawet biper w plecaku dający znać że jednak coś miga