  • 1. Data: 2019-05-21 11:36:50
    Temat: Zdarzenie niejednoznaczne
    Od: p...@g...com

    https://www.youtube.com/watch?v=3ChLyZ-6c3g

    zombie ze smartfonem atakuje ... oczywiscie biegly policzy/wyliczy podkladke dla sadu
    ale co mi sie nie podoba to brak reakcji kierujacego na zmiane trajektorii zombiaka
    ktory ewidentnie scina na przejscie ...

  • 2. Data: 2019-05-21 12:18:39
    Temat: Re: Zdarzenie niejednoznaczne
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2019-05-21 o 11:36, p...@g...com pisze:
> [...]
    sadu ale co mi sie nie podoba to brak reakcji kierujacego na zmiane trajektorii
    zombiaka ktory ewidentnie scina na przejscie ...

    Ciekawe czy zombie miał ubezpieczenie telefonu i czy mu uznają szkodę ;)

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2019-05-21 12:30:18
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 21 May 2019 02:36:50 -0700 (PDT), w
    <b...@g...c
    om>,
    p...@g...com napisał(-a):

> [...]
    sadu ale co mi sie nie podoba to brak reakcji kierujacego na zmiane trajektorii
    zombiaka ktory ewidentnie scina na przejscie ...

    Był na pasach, miał ewidentne pierwszeństwo, dziwne że policja tego poglądu nie
    podziela ;)

  • 4. Data: 2019-05-21 13:07:39
    Od: spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl>

> [...]
    sadu ale co mi sie nie podoba to brak reakcji kierujacego na zmiane trajektorii
    zombiaka ktory ewidentnie scina na przejscie ...

    Pieszy zapomniał wklepać IDDQD, a kierowca też zaspał, już w 3 sekundzie
    widać że ma zamiar się wpierdolić pod auto.

  • 5. Data: 2019-05-21 17:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik p...@g...com ...

> [...]
    > podkladke dla sadu ale co mi sie nie podoba to brak reakcji
    > kierujacego na zmiane trajektorii zombiaka ktory ewidentnie scina na

    czytajac komentarze pod:
    https://www.tvn24.pl/lodz,69/pieszy-wbiegl-mu-pod-ko
    la-kierowca-skazany-
    pieszy-niewinny,919413.html

    Ale jaja... Jakbym był z Łodzi to chyba bym sobie za tym sedzią pojezdził
    i sprawdził czy absolutnie zawsze jedzie ponizej maksymalnej predkosci...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest

  • 6. Data: 2019-05-21 18:49:38
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

> [...]
    sadu ale co mi sie nie podoba to brak reakcji kierujacego na zmiane trajektorii
    zombiaka ktory ewidentnie scina na przejscie ...

    Noale co? Przecież SŁYCHAĆ warkot silnika jak kierowca zwalnia, stosując
    się do D-6, i zwalniąjąc do prędkości bezpiecznej, aby nie narazić na
    niebezpieczeństwo pieszych lub rowerzystów znajdujących się w tych
    miejscach _lub_na_nie_wchodzących_ . Miał prędkość bezpieczną i nie
    naraził na niebezpieczeństwo pieszego. Lekko mu tylko zajebał :)

    Kierowca jest niewinny bo przecież jeśli on ma pierwszeństwo na
    skrzyżowaniu, to najpierw się zatrzymuje i rozgląda czy ktoś z
    podporządkowanej nie zwalnia i chce mu zajebać. To elementarne
    zachowanie, że jeśli mamy pierwszeństwo to przepuszczamy tych co go nie
    mają :]...bo mamy władzę. Kiedy dojdzie do kolizji to winny jest ten co
    miał pierwszeństwo, przecież :]

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 7. Data: 2019-05-21 19:35:34
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 21 maja 2019 11:51:18 UTC-5 użytkownik LordBluzg(R) napisał:

> [...]
    > zachowanie, że jeśli mamy pierwszeństwo to przepuszczamy tych co go nie
    > mają :]...bo mamy władzę. Kiedy dojdzie do kolizji to winny jest ten co

    Daj se juz spokoj. Nikt nie przeczy ze na przejsciu pieszy ma pierwszenstwo.
    Tylko tryb w jakim sie ten pieszy pojawia na tym przejsciu jest kontrowersyjny.
    Choc w praktyce nie jest kontrowersyjny, wiekszosc nawet slabo wyedukowanych ludzi
    rozumie ze samochody nie zatrzymuja sie w miejscu.

    Tu kamerka elegancko pokazala ze kierowca chocby chcial to nie mogl przewidziec ze
    stary kon wlezie na przejscie bez patrzenia.

  • 8. Data: 2019-05-21 21:33:36
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-05-21 o 19:35, s...@g...com pisze:

> [...]
    > Tylko tryb w jakim sie ten pieszy pojawia na tym przejsciu jest kontrowersyjny.

    To znaczy że pieszy pojawia się znikąd a jego obowiązkiem jest zwolnić,
    zatrzymać się i przepuścić pojazd, którego kierowca ignoruje D-6? To się
    nazywa 'wtargnięcie'. No rozumiem.

    Na filmiku kierowca (chyba widzi pieszego) bo ja widzę że pieszy nie
    widzi samochodu. Efekt taki, że kierowca w domyśle widząc plecy
    pieszego, wpada na genialny pomysł że pieszy też go widzi i na pewno
    udzieli mu pierwszeństwa albo przynajmniej zwolni, rozejrzy się czy może
    egzekwować swoje bezwzględne i nienawistne pierwszeństwo wchodząc na
    przejście:D

    > Choc w praktyce nie jest kontrowersyjny, wiekszosc nawet slabo wyedukowanych ludzi
    rozumie ze samochody nie zatrzymuja sie w miejscu.

    Przy prędkości bezpiecznej to jest w zasadzie możliwe :)

    > Tu kamerka elegancko pokazala ze kierowca chocby chcial to nie mogl przewidziec ze
    stary kon wlezie na przejscie bez patrzenia.

    No OK. Kierowca jechał autostradą i nie spodziewał się znaku D-6, który
    nagle mu się ukazał i nie musiał zachować szczególnej uwagi ani
    zwalniać, widząc pieszego, który dochodzi do przejścia. NO PRZECIEŻ NIE
    MOŻNA przewidzieć, że pieszy nagle wejdzie na przejście, ma przecież też
    obowiązek zachować szczególną uwagę :> To nie pieszy dysponuje masą 2T i
    prędkością 50km/h więc nie trzeba uważać na takiego pieszego bo nie
    wyrządzi szkody naszemu autku :] Można go olać i wymagać od niego
    zamiast od siebie, pomimo że przepisy nakładają znacznie więcej
    obowiązków na kierowcę. W sumie mnie ta logika rodem z dżungli mnie nie
    dziwi. Żałuję jedynie że piesi nie mają sylwetki nosorożca, wtedy szanse
    byłyby bardziej wyrównane.

  • 9. Data: 2019-05-21 22:11:32
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 21 maja 2019 14:33:43 UTC-5 użytkownik LordBluzg(R) napisał:

> [...]
    >
    > To znaczy że pieszy pojawia się znikąd a jego obowiązkiem jest zwolnić,
    > zatrzymać się i przepuścić pojazd, którego kierowca ignoruje D-6? To się

    Twoje rozumienie jest dosyc mocno odstajace od tego co rozumieja inni.
    Nawet "na zachodzie" takie zachowanie pieszego jest uznawane za glupie.

> [...]
    > udzieli mu pierwszeństwa albo przynajmniej zwolni, rozejrzy się czy może
    > egzekwować swoje bezwzględne i nienawistne pierwszeństwo wchodząc na

    Fandzolisz wasc.
    Kierowca widzi plecy i chodnik ciagnacy sie wprost.
    Zakladanie ze pieszy skreci na pasy i wlezie na nie bez patrzenia to paranoja.
    No niektorzy tak maja ale zazwyczaj sie ich leczy.

    Pieszy nie ma prawa tak wlazic na jezdnie czy przejscie.

    Walkowales to juz z masa ludzi tu, nie ma sensu walkowac tego ponownie.

    ludzi rozumie ze samochody nie zatrzymuja sie w miejscu.

    > Przy prędkości bezpiecznej to jest w zasadzie możliwe :)

    Tu na filmie predkosc oceniam na okolice 35km/h.
    Tak czy siak zatrzymac sie w takich warunkach tak aby lajzy nie potracic sie po
    prostu nie da.

    To nawet dziecko nie bylo. Stary kon. Oczekiwanie ze kierowcy beda zakladac ze kazdy
    tak bedzie lazic jest niepowazne.

> [...]
    > obowiązków na kierowcę. W sumie mnie ta logika rodem z dżungli mnie nie
    > dziwi. Żałuję jedynie że piesi nie mają sylwetki nosorożca, wtedy szanse

    Daj se spokoj, trolujesz i tyle.
    Jestem pieszym czesciej niz kierowca, jakos nikt mnie jeszcze nie potracil. Ani nawet
    nie bylo blisko.
    Bo wiem co trzeba robic na drodze i w jej okolicy.
    A na tym filmiku widac ze pieszy jedyne co wiedzial to ze trzeba isc na przejscie. O
    reszcie zapomnial. Szczegolnie o Art. 13. 1.
    O wlasciwie jedynym obowiazku jaki sie od niego wymaga.

    Daj se spokoj z trolowaniem.

  • 10. Data: 2019-05-21 23:09:17
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-05-21 o 22:11, s...@g...com pisze:
    [...]

    > Twoje rozumienie jest dosyc mocno odstajace od tego co rozumieja inni.
    > Nawet "na zachodzie" takie zachowanie pieszego jest uznawane za glupie.

    No spoko. Wytłumacz zatem zachowanie kierowców przy znaku A-7. Dlaczego
    tam uważają a przy D-6 nie?

    > Fandzolisz wasc.
    > Kierowca widzi plecy i chodnik ciagnacy sie wprost.
    > Zakladanie ze pieszy skreci na pasy i wlezie na nie bez patrzenia to paranoja.

    Nono art 4 znów olany przez kierowcę :>

    > No niektorzy tak maja ale zazwyczaj sie ich leczy.

    Zgadzam się, dodatkow na kursie PJ powinien być maglowany ten temat do
    znudzenia, łącznie z testami "wtargnięcia" i tłumaczenie debilom że to
    oni się ubrali w blachę i będą zabijać. Ja bym obligatoryjnie postawił
    pod D-6 znak A-7. ciekawe co by się zadziało?
    Nie kumasz. 80% procent kierowców widząc znak D-6 (niebieski/kwadratowy)
    traktują go jak znak informacyjny. Przejście i chuj, sądząc że znak ten
    stoi tylko dlatego, że pasy mogą być niewidoczne pod śniegiem/błotem. Te
    80% kierowców nie ma bladego pojęcia co się "kryje" pod definicją tego
    znaku ani jakie obowiązki nakłada na kierowcę ustawodawca. Zwykła zlewka
    i ignorancja.

> [...]
    ludzi rozumie ze samochody nie zatrzymuja sie w miejscu.

    > Tu na filmie predkosc oceniam na okolice 35km/h.

    Jak widać, bezpieczna nie jest, do czego OBOWIĄZEK ma (kurwamać)
    OBOWIĄZEK (powtarzam) ma kierowca. Jeszcze raz, jego zasranym
    obowiązkiem jest zwolnić do prędkości bezpiecznej przed przejściem. Tam
    (w definicji) nie ma NIC napisane czy piesi są czy ich nie ma, na
    przejściu czy na chodniku. Inteligentnym wyborem (niedostępnym dla
    wielu) można NIE zwalniać ale nadal mieć prędkość bezpieczną a
    konsekwencje tej prędkości spadają na kierującego a nie na pieszego!

    > Tak czy siak zatrzymac sie w takich warunkach tak aby lajzy nie potracic sie po
    prostu nie da.

    Da się, policzymy kto ile przepisów łamie. Tutaj masz dopasowanie się do
    warunków na drodze. (1)

    > To nawet dziecko nie bylo.

    Aha, czyli jak dziecko to OK a jak stara babcia albo smartfoniarz to
    można przyjebać.

    > Stary kon. Oczekiwanie ze kierowcy beda zakladac ze kazdy tak bedzie lazic jest
    niepowazne.

    Art 4 (2)

    > Daj se spokoj, trolujesz i tyle.
    > Jestem pieszym czesciej niz kierowca, jakos nikt mnie jeszcze nie potracil. Ani
    nawet nie bylo blisko.

    Ja też. Nigdy też nikogo nie potrąciłem jako kierowca.

    > Bo wiem co trzeba robic na drodze i w jej okolicy.

    Z tego co piszesz to nie wynika.

    > A na tym filmiku widac ze pieszy jedyne co wiedzial to ze trzeba isc na przejscie.
    O reszcie zapomnial. Szczegolnie o Art. 13. 1.
    > O wlasciwie jedynym obowiazku jaki sie od niego wymaga.

    Od kierowcy dla zrównoważenia też. Potem leci:
    - D-6 (całkowicie olany)...zwolnić, zachować się
    - Art 4 (całkowicie olany)
    - Art 3 (olany)
    - Art 19.1
    - Art 30
    Wszystkie powyżej olane przez kierowcę i doszukiwanie się winy u pieszego :>

    > Daj se spokoj z trolowaniem.

    No to nie trolluj :> edukuj siebie i debili.