  • 1. Data: 2016-06-04 08:29:45
    Temat: Zdjęcia: Radom Air Show 2015
    Od: Tomasz Worek <t...@g...com>

    Cześć,
    podejmę jeszcze jedną desperacką próbę rozruszania grupy. Zgodnie z delikatnymi
    sugestiami niektórych, przebudowałem stronę i obecna wersja jest w 90% responsywna, a
    zdjęcia są znacznie większe:

    http://www.tomaszworek.com/galeria-radom_air_show_20
    15--pl-48.html

    Pozdrawiam, Tomasz

  • 2. Data: 2016-06-09 18:10:05
    Temat: Re: Zdjęcia: Radom Air Show 2015
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <a...@g...c
    om>,
    Tomasz Worek <t...@g...com> wrote:

> [...]
    > delikatnymi sugestiami niektórych, przebudowałem stronę i obecna wersja jest
    > w 90% responsywna, a zdjęcia są znacznie większe:

    Zdjecia lotnicze to nie do konca moja bajka, niemniej jednak ogladalem
    to z prawdziwa przyjemnoscia.
    --
    TA