  • 1. Data: 2009-04-12 17:27:01
    Temat: Zdjecia Tygodnia 2009/15 - fotoplenery.eu
    Od: " tomek" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam !

    Jak co niedziela zaczynamy nowy zdjeciowatek - ten tydzien jednak byl
    szczegolny wiec wszystkim zycze Wesolych Swiat i moze doczekamy sie
    jakichs zdjec okolicznosciowych ? (Jak to zreszta mialo miejsce
    w poprzednim tygodniu w postaci zdjec z procesji w Niedziele
    Palmowa)

    Do mnie jednak z ubieglego tygodnia najbardziej przemowilo zdjecie
    Michala

    http://www.digart.pl/zoom/3456510/W_gore.html

    sam nie wiem dlaczego - cos w nim jest "wciagajacego"

    Tak wiec dziekuje autorom zdjec z poprzedniego watku i
    zapraszam wszystkich do pokazywania nowych zdjec

    Jak zwykle dodaje, ze watek jest archiwizowany na stronie
    fotoplenery wiec jesli pokazujemy tu zdjecia musimy sie
    liczyc z tym, ze znajda sie na owej stronie. Jednak jesli
    komus zalezy na zostawieniu swego sladu nie tylko "na grupie",
    ale rowniez na tej stronie, to zachecam aby zrobic to samodzielnie.
    Wowczas bedzie mial pewnosc a dodatkowo zaoszczedzimy pracy
    administratorom tej strony

    pozdr.
    --
    http://photo.net/photos/Szostok

  • 2. Data: 2009-04-12 17:34:14
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/15 - fotoplenery.eu
    Od: j...@a...at

    On 12 Kwi, 19:27, " tomek" <t...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
> [...]
    > jakichs zdjec okolicznosciowych ? (Jak to zreszta mialo miejsce
    > w poprzednim tygodniu w postaci zdjec z procesji w Niedziele

    u mnie w tym tygodniu bedzie brutalnie.

    Brzydal:

    http://onephoto.net/?id=577617#577617

    XXX

  • 3. Data: 2009-04-13 12:16:48
    Od: Micha? Grzelak <m...@p...onet.pl>

    j...@a...at pisze:

    > u mnie w tym tygodniu bedzie brutalnie.

    U mnie pracwicie
    http://fotoplenery.eu/joomla/zdjecia-tygodnia/zdjeci
    a-tygodnia-tydzien-2009/15/praca-czyni...-zoltym_1-5
    11.html

    M..M

  • 4. Data: 2009-04-13 12:18:09
    Temat: ERRATA
    Od: Micha? Grzelak <m...@p...onet.pl>

    Micha? Grzelak pisze:

    > U mnie pracwicie

    prac_O_wicie.

    Ech juz. palce nie te...
    M..M

  • 5. Data: 2009-04-13 13:56:59
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sun, 12 Apr 2009 17:27:01 +0000 (UTC), tomek wrote:
    > Do mnie jednak z ubieglego tygodnia najbardziej przemowilo zdjecie
    > Michala
    >
    > http://www.digart.pl/zoom/3456510/W_gore.html

    Miło że się podoba.

    Na ten tydzien mały żarcik otworkowy ;)

    http://www.digart.pl/praca/3509413/O_tutaj!.html

    pozdrawiam,
    --
    Michał http://kbns.digart.pl/

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 6. Data: 2009-04-14 19:05:56
    Od: Anjay <g...@i...pl>

    tomek pisze:

    > Tak wiec dziekuje autorom zdjec z poprzedniego watku i
    > zapraszam wszystkich do pokazywania nowych zdjec

    http://www.bighugelabs.com/flickr/onblack.php?id=344
    0607641

    Pozdrawiam
    Andrzej

    ---
    http://www.flickriver.com/photos/AnjayPL+(:-+Andrzej
    +:-)/popular-interesting/

  • 7. Data: 2009-04-15 17:41:24
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Z dzisiejszego łażenia po okolicach Kostrzy i Stroni czyli Piekiełka i
    Jodłownika czyli z Beskidu Wyspowego:
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/09/11/1.htm
    i następne z 15 kwietnia:
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/09/0.htm

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 8. Data: 2009-04-15 17:55:13
    Od: Jan Rudziński <j...@a...net>

    Cześć wszystkim

    Janko Muzykant pisze:
    > Z dzisiejszego łażenia po okolicach Kostrzy i Stroni czyli Piekiełka i
> [...]

    Jak Ty to robisz, że na tych zdjęciach syfu (pustych butelek,
    zardzewiałych chassis z telewizorów etc. etc.) nie widać?
    Wynajmujesz ekipę sprzątaczy, która przed zdjęciem sprząta na planie?

    Pytam, bo w okolicach mojej działki znalezienie miejsca bezsyfowego
    graniczy z cudem...

    --
    Pozdrowienia
    Janek

  • 9. Data: 2009-04-15 18:00:32
    Od: Anjay <g...@i...pl>

    Janko Muzykant pisze:
    > Z dzisiejszego łażenia po okolicach Kostrzy i Stroni czyli Piekiełka i
    > Jodłownika czyli z Beskidu Wyspowego:
    > http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/09/11/1.htm
    super - fajne światło (oprócz kadru oczywiście)

    pozdrawiam
    Andrzej

  • 10. Data: 2009-04-15 18:04:52
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jan Rudziński pisze:
> [...]
    > Wynajmujesz ekipę sprzątaczy, która przed zdjęciem sprząta na planie?
    >
    > Pytam, bo w okolicach mojej działki znalezienie miejsca bezsyfowego

    Łażę trochę dalej :)

    Syf jest też, ale taki... wiejsko-górski - czyli siedzą śmieci na kupie
    w najbliższym wąwozie i tylko tam.
    Bezapelacyjnie, najwięcej śmieci porozrzucanych wszędzie (czyli
    fotograficznie najgorszych) jest w pobliżu znanych szlaków turystycznych
    i skupisk neowieśniaków (dorobkiewiczów miejskich, którzy się budują
    byle wyżej i dalej od innych, by potem odwiedzać ową posiadłość raz do
    roku przez kilka godzin). A że sobie chadzam i bez szlaków i we
    względnie pierwotnych rejonach ludzkich, to mam czyste kadry :)

    Zauważyłem jeszcze jedną prawidłowość - tam, gdzie ludzie sieją i orzą
    małe poletka za pomocą konia czy zdezelowanego traktora, tam zachowują
    się tak jakoś, jakby swą świadomością stali wyżej o kilka pokoleń od
    współczesnych (a może niżej?)

    Tak na marginesie - minuta drogi od górnej stacji kolejki na Gubałówce z
    Zakopanym:
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/07/21/1.htm

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /uśmiechnij się - jutro też będą wojny, powodzie i trzęsienia ziemi.../