  • 1. Data: 2010-05-17 20:26:00
    Temat: Zdjecia Tygodnia 2010/20 - fotoplenery.eu
    Od: "tomek" <t...@o...pl>

    Witam,

    Wszystkich serdecznie i uprzejmie donosze, ze zakonczyl sie
    watek ZT nr 19. W przeciwienstwie do panujacej aury bardzo
    udany - mielismy debiutantow (serdecznie witamy i zapraszamy
    do kontynuacji) w tym takie np smaczne ujecie Tomka Raagona Wozniaka

    http://raagoon.gda.pl/fplen/20090628-0197.jpg

    (cos tam z lewej dzieje sie na styku ziemi i nieba ale poza tym
    bardzo przyjemnie sie oglada)

    Mysle ze warto tez rzucic okiem na nastrojowe zdjecie autorstwa Agnieszki

    http://bighugelabs.com/onblack.php?id=4598454192&pos
    ted=1

    i na pozostale zdjecia z tego watku, ktory jednak juz zamykam,
    autorom dziekuje i zapraszam do watku nr 20

    pozdr.
    --
    photo.net/photos/Szostok

  • 2. Data: 2010-05-19 06:33:13
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2010/20 - fotoplenery.eu
    Od: " " <m...@W...gazeta.pl>

    tomek <t...@o...pl> napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Wszystkich serdecznie i uprzejmie donosze, ze zakonczyl sie
    > watek ZT nr 19.
    >

    > ... zapraszam do watku nr 20.
    > pozdr.

    Mokre jest piękne:

    http://www.innypunktwidzenia.yoyo.pl/index.html#pro

    pozdrawiam, szczególnie JM (mokrego nigdy nie za dużo).

  • 3. Data: 2010-05-19 18:30:49
    Od: Agnieszka Krysiak <j...@g...com>

    On May 19, 7:33 am, " " <m...@W...gazeta.pl> wrote:

    > Mokre jest piękne:

    I zielone:

    http://bighugelabs.com/onblack.php?id=4601863321

    Ag
    --
    http://flickr.com/jazzwink

  • 4. Data: 2010-05-20 07:44:31
    Od: Tomasz Wozniak <-...@-...-KROPKA.com>

    > i na pozostale zdjecia z tego watku, ktory jednak juz zamykam,
    > autorom dziekuje i zapraszam do watku nr 20
    >
    > pozdr.

    ode mnie ponownie krajobrazik.

    http://raagoon.gda.pl/fplen/20080729-5024.jpg

    pozdr. Tomek.

  • 5. Data: 2010-05-20 14:27:32
    Od: "Witek Kaszkin" <w...@p...zakopane.pl>

    Czy owce jedzą śnieg ?
    Bo nie jestem pewien, a różne źródła różnie podają :>

    http://przewodnicy.zakopane.pl/rozne/100520/owce_m.j
    pg

    pozdrawiam :)
    Witek