  • 1. Data: 2016-06-27 21:05:27
    Temat: Zdjęcia na Googel Earth
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Kilka lat temu umieściłem w Panoramio pewne zdjęcie które widoczne jest na
    Googel Earth.
    Z pewnych względów muszę to zdjęcie usunąć z Googel Earth.
    Zdjęcie to usunąłem z Panoramio bez problemów jednak na Googel Earth ciągle
    jest widoczne.
    Czy ktoś z Was wie jak usunęć takie zdjęcie definitywnie aby nie pokazywało
    się na Googel Earth?

    --
    Tomasz

  • 2. Data: 2016-07-03 10:47:54
    Temat: Re: Zdjęcia na Googel Earth
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2016-06-27 21:05, Tomasz wrote:
> [...]
    > ciągle jest widoczne.
    > Czy ktoś z Was wie jak usunęć takie zdjęcie definitywnie aby nie

    Nigdy tego nie robiłem, ale może ten link się przyda
    http://www.panoramio.com/help/changing_photos:
    ,,If your photo was already transferred to Google Earth, it will be
    removed on the next transfer date". Poza tym zawsze można wysmarować
    mejla do ich supportu.

    Z drugiej strony, ważne też jest na jakiej licencji opublikowałeś to
    zdjęcie. Jeśli na ,,all rights reserved", to nie będzie problemu, ale
    jeśli np. na któreś z licencji Creative Commons, to problem może być
    ponieważ te licencje są z definicji ,,irrevocable". Google pewnie
    skasuje, ale nie ma takiego obowiązku.

  • 3. Data: 2016-07-03 20:19:41
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Użytkownik "JDX" <j...@o...pl> napisał
    > http://www.panoramio.com/help/changing_photos:

    > ,,If your photo was already transferred to Google Earth, it will be
    > removed on the next transfer date".

    Dzieki za link, myślę ze ten cytat wszystko wyjaśnia.
    Poczekam i sprawdze po miesiącu.

    --
    Tomasz