  • 1. Data: 2020-05-23 11:59:50
    Temat: Zegarek jako telefon
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    CZy ktos moze polecic zegarek który moze słuzyc SAMODZIELNIE jako
    telefon.
    Czyli musi miec miejsce na karte sim (lub obsługiwac ten nowy esim)

    Wiem ze maja to te drozsze modele ale chodzi mi o smartwatche w cenie do
    1000 zł.

    Zegarek miałby słuzyc do biegania czyli monitoring pulsu, GPS no i ten
    sim potrzebny zeby mozna było się do delikwenta awaryjnie dodzwonic oraz
    zeby mogł sobie podczas biegu słuchac muzyki z internetu (tudziez
    jakiegos internetowego radia lub spotify przez www)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jak dostać się zdalnie na komputer podłączony do sieci Windows ?

  • 2. Data: 2020-05-23 14:43:15
    Temat: Re: Zegarek jako telefon
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 23/05/2020 10:59 AM, Budzik wrote:
> [...]
    > zeby mogł sobie podczas biegu słuchac muzyki z internetu (tudziez
    > jakiegos internetowego radia lub spotify przez www)

    Huawei watch 2
    Mam. Dziala.
    Przy wlaczanym GPSie zre baterie a przy wlaczanym module GSM zre kosmicznie.
    Muzyki z internetu nie posluchasz (spotify),jesli zostawisz telefon w domu
    ale podobno przez google music mozna (tylko kto tego uzywa) ale jest appka
    ktora zaladuje ci muzyke na zegarek i odsluchasz przez sluchawki bluetooth.
    Mozesz tez sluchac z glosniczka w zegarku jak lubisz. ;)

  • 3. Data: 2020-05-23 15:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik 2late d...@w...pl ...

> [...]
    > kto tego uzywa) ale jest appka ktora zaladuje ci muzyke na zegarek i
    > odsluchasz przez sluchawki bluetooth. Mozesz tez sluchac z

    Nie rozumiem.
    Dlaczego nie posłucham muzyki jak zostawie telefon?
    Bo mnie chodzi własnie o taka funkcjonalnosc jak dzwoneinie czy
    korzystanie z neta bez obecnosci telefonu.

    W jaki sposób w tym Huawei jest realizowany sim? Zwykła karta czy esim?

    Mogłbys pokazac link o którym zegarku mowisz? Bo na allegro jest jakis
    Watch GT2, Watch magic 2, watch GT 2e, GT2 Sport ale gołego Watch 2 nie
    widze.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert

  • 4. Data: 2020-05-23 16:32:34
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 23/05/2020 02:59 PM, Budzik wrote:
    > Użytkownik 2late d...@w...pl ...

    > Nie rozumiem.
    > Dlaczego nie posłucham muzyki jak zostawie telefon?

    Nie ma wersji Spotify ktora mozesz zainstalowac na zegarku i gra bez
    udzialu telefonu, gdzies tam w kieszeni, plecaku.
    Z tego co wiem, a ponad rok nie sprawdzalem, to tylko google play music
    pozwala slychac muzyki z netu, bez telefonu.

    > Bo mnie chodzi własnie o taka funkcjonalnosc jak dzwoneinie czy
    > korzystanie z neta bez obecnosci telefonu.

    Dzwonic mozesz a z netu to nie wiem jak chcesz korzystac na takim malym
    ekraniku, przegladarki www nie ma :). Z ciekawszych rzeczy mam
    zainstalowana Strave (za to wywalilem wszystko z huawei sportowe appki
    itp), google pay (super sie placi zegrakiem). Kiedys mialem podublowane
    appki z telefonu, messenger, spotify, itp., ale szkoda pamieci i baterii po
    praktycznie zawsze mam telefon w poblizu (mam na mysli appki ktore po
    bluetooth lacza sie z telefonem i dalej do netu). Zegarek bez telefonu
    (czyt. podlaczony do LTE zjada baterie szybko).

    > W jaki sposób w tym Huawei jest realizowany sim? Zwykła karta czy esim?

    Mam fizyczna karte nano SIM w zegarku.

    > Mogłbys pokazac link o którym zegarku mowisz? Bo na allegro jest jakis
    > Watch GT2, Watch magic 2, watch GT 2e, GT2 Sport ale gołego Watch 2 nie
    > widze.

    To jest juz chyba 2 letni 'Huawei watch 2 4G' z wear os 2 a czy te nowe GT
    maja akurat LTE/4G. Kupilem kiedys w black friday calkiem tanio.

    https://www.amazon.co.uk/Smartwatch-Activities-Notif
    icatons-IP68-Life-Waterproof-Black/dp/B06Y68678G

    A jak chce pobiegac to i tak zakladam garmina i biore telefon a pulsometr
    mam w sluchawkach - bo tak mi wygodniej.

  • 5. Data: 2020-05-23 18:52:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik 2late d...@w...pl ...

> [...]
    >
    > Dzwonic mozesz a z netu to nie wiem jak chcesz korzystac na takim
    > malym ekraniku, przegladarki www nie ma :)

    Myslałem ze jest jakas mini mini przegladarka własnie.

> [...]
    > na mysli appki ktore po bluetooth lacza sie z telefonem i dalej do
    > netu). Zegarek bez telefonu (czyt. podlaczony do LTE zjada baterie

    CZyli da sie zainstalować spotify ale tylko w taki sposób ze ciagnie
    muzyke z telefonu a bezposrednio z netu nie?
    No to dupa.

> [...]
    >
    > A jak chce pobiegac to i tak zakladam garmina i biore telefon a
    > pulsometr mam w sluchawkach - bo tak mi wygodniej.

    No ale tu własnie chodzi o bieganie bez telefonu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "To są cycki szczęścia (.)(.) prześlij je do trzech osób w przeciągu

  • 6. Data: 2020-05-23 23:38:23
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 23/05/2020 05:52 PM, Budzik wrote:
    > Użytkownik 2late d...@w...pl ...

    > Myslałem ze jest jakas mini mini przegladarka własnie.

    Moze i jest. Poszukaj applikacji na wear os 2.
    Na pewno jest google assistant wiec odpowie ci na pytanie, chyba tez cios
    wyszuka

    > CZyli da sie zainstalować spotify ale tylko w taki sposób ze ciagnie
    > muzyke z telefonu a bezposrednio z netu nie?
    > No to dupa.

    Tak.
    Ale jak wspomnialem jest soft dzieki ktoremu sciagniez muzyke z kompa i
    posluchasz z zegarka.

    icatons-IP68-Life

    > No ale tu własnie chodzi o bieganie bez telefonu.

    Ale ja nie mowie ze sie nie da. Wszystko co potrzebujesz jest, tylko akurat
    ja wyciagnalem praktyczne wnioski i wole z telefonem :)

    Smialo mozesz biegac bez telefonu i bez portfela.

    BTW, ten smartwatch ma tez w budowany pulsometr.

  • 7. Data: 2020-05-24 00:57:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "2late" r...@o...org

    > bluetooth lacza sie z telefonem i dalej do netu).
    > Zegarek bez telefonu (czyt. podlaczony do LTE
    > zjada baterie szybko).

    Jak szybko? Na ile minut wystarczy energii
    dla połączenia LTE+GPS+grające_słuchawki_BT?

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 8. Data: 2020-05-24 01:25:55
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 23/05/2020 11:57 PM, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > "2late" r...@o...org

    > Jak szybko? Na ile minut wystarczy energii
    > dla połączenia LTE+GPS+grające_słuchawki_BT?

    Nie wiem, moze kiedys sprawdze, jak nie zapomne. Zauwazylem tylko ze czasem
    jak zostawie telefon na biurku i pojde gdzies sobie, a mam przelaczanie
    ustawione na auto (bluetooth - LTE - WiFi), to ciagnie baterie szybko na
    tyle, ze widac to golym okiem i od razu lapie sie za kieszen - gdzie jest
    telefon. ;)
    Zalezy to tez pewnie od wielu czynnikow, zasiegu, odleglosci od nadajnikow,
    jak glosno sluchasz muzyki, jakie masz sluchawki.

  • 9. Data: 2020-05-24 08:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik 2late d...@w...pl ...

    > Moze i jest. Poszukaj applikacji na wear os 2.
    > Na pewno jest google assistant wiec odpowie ci na pytanie, chyba tez
    > cios wyszuka

    OK, szukam dalej :)

    > Tak.
    > Ale jak wspomnialem jest soft dzieki ktoremu sciagniez muzyke z
    > kompa i posluchasz z zegarka.

    Tak, ale to juz dodatkowe czynnosci ktore trzeba wykonac.
    Miałem nadzieje ze jest opcja: wlączam dzis to, jutro tamto i po prostu
    korzystam live z tego co w necie.

    > Ale ja nie mowie ze sie nie da. Wszystko co potrzebujesz jest, tylko
    > akurat ja wyciagnalem praktyczne wnioski i wole z telefonem :)
    >
    > Smialo mozesz biegac bez telefonu i bez portfela.

    Niby jest a jednak nie do konca.

    > BTW, ten smartwatch ma tez w budowany pulsometr.

    Wiadomo.
    A ma taka funkcje w treningu biegowym jak maja pulsometry ze zadajesz mu
    zakres tetna które chcesz utrzymywac i on cie informuje ze np musisz
    zwolnic bo masz za wysokie albo przyspieszyc bo masz za wolne?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach

  • 10. Data: 2020-05-24 11:01:33
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 24/05/2020 07:59 AM, Budzik wrote:
    > Użytkownik 2late d...@w...pl ...

    > OK, szukam dalej :)

    Ale szukasz applikacji do Wear OS 2 nie do zegarka.

    > Tak, ale to juz dodatkowe czynnosci ktore trzeba wykonac.
    > Miałem nadzieje ze jest opcja: wlączam dzis to, jutro tamto i po prostu
    > korzystam live z tego co w necie.

    No to moze cos z Apple, bo Android czyli na zegarkach Wear OS 2, poki co
    nie obluguje streamingu bezposrednio.

> [...]
    > zakres tetna które chcesz utrzymywac i on cie informuje ze np musisz
    > zwolnic bo masz za wysokie albo przyspieszyc bo masz za wolne?

    To zalezy od softu ale jak wspomnialem aplikacji od Huawei nawet nie
    instalowalem.

    Z fajnych rzeczy w Wear OS 2 jest applikacja 'Camera'. Ustawiam telefon
    wysko na statywie i w zegarku mam zdalny podglad, moge cykac zdjecia,
    zoomowac, czy uruchomic nagranie video.