  • 1. Data: 2009-12-23 13:09:42
    Temat: Zegarek mi oszalal :(
    Od: "Michal Sawicki" <m...@o...pl>

    Budze sie jednego dnia, a tu mi zegarek spieszy o 10 lat i 21 godzin (co do
    sekundy).
    Budze sie drugiego dnia - pozni o 12 h (co do sekundy).
    Trzeci dzien: uzywam stopera i nagle sie wszystko zawiesza, przestaje reagowac
    na klawisze. I tak juz jest 2 dni.
    Co sie stalo? Restart przez wyjecie baterii pomoze? Z tym musze isc do
    zegarmistrza, bo nie mam przyrzadu do otwierania takiej obudowy.
    A dzialal 14 lat bezawaryjnie i go lubie, bo bardzo dokladnie chodzil - Casio
    DW-5600 - teraz juz takich nie robia, tylko jakies plastikowe odpowiedniki.. :(

    M.

  • 2. Data: 2009-12-23 13:49:00
    Temat: Re: Zegarek mi oszalal :(
    Od: AW <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2009-12-23 14:09, Michal Sawicki pisze:

    > A dzialal 14 lat bezawaryjnie i go lubie, bo bardzo dokladnie chodzil - Casio
    > DW-5600 - teraz juz takich nie robia, tylko jakies plastikowe odpowiedniki.. :(
    >
    > M.

    Przeszedł na emeryturę.

    AW

  • 3. Data: 2009-12-23 13:49:25
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > ...zegarek spieszy o 10 lat i 21 godzin (co do
    > sekundy).
    > ....Casio DW-5600

    Co to za zegarek że lata pokazuje? ;-)

  • 4. Data: 2009-12-23 14:01:16
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Robert_J,

    > Co to za zegarek że lata pokazuje? ;-)

    Nawet naręczne Casio pokazują lata.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 5. Data: 2009-12-23 14:58:50
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > Nawet naręczne Casio pokazują lata.

    Możliwe, pytanie tylko po co? ;-)))

  • 6. Data: 2009-12-23 15:21:21
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 23 Dec 2009 15:58:50 +0100, Robert_J wrote:

    >Możliwe, pytanie tylko po co? ;-)))

    Zeby dobrze miesiace zmieniac w lutym, zeby dzien tygodnia poprawnie
    pokazac ..

    J.

  • 7. Data: 2009-12-23 15:43:48
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Wed, 23 Dec 2009 15:58:50 +0100, Robert_J napisał:

    > Możliwe, pytanie tylko po co? ;-)))

    Żebyś nie zadawał głupich pytań jak Cie odhibernują ;-)

    --
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 8. Data: 2009-12-23 15:47:08
    Od: "kk" <...@...pl>

    > Możliwe, pytanie tylko po co? ;-)))

    Czasami się przydaje.
    Np gdy ktoś podróżuje w czasie - budzi się i nie wie który jst dzień,
    miesiąc rok ...
    Zadaje sobie pytanie : Sylwester to już był ? A tak spojrzy na zegarek i
    wie ile dni jest w plecy.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2009-12-23 15:57:42
    Od: "Filip J" <f...@o...pl>

    Użytkownik "kk" <...@...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > miesiąc rok ...
    > Zadaje sobie pytanie : Sylwester to już był ? A tak spojrzy na zegarek i

    No tak, zegarek prorok ;)
    Pozdrawiam
    FJ

  • 10. Data: 2009-12-24 08:48:38
    Od: "d530" <d...@p...com>

    "Michal Sawicki" <m...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > Casio
    > DW-5600 - teraz juz takich nie robia, tylko jakies plastikowe

    Od wymiany baterii bym zaczął. Wiele zegarków elektronicznych Casio wymaga,
    by po wymianie baterii dokonać "inicjalizacji" modułu poprzez zwarcie
    jednego z punktów płytki do masy. Wskazówka jak powinna być na nalepce
    wewnątrz koperty. Ewentualnie możesz odczytać typ modułu elektronicznego i
    znaleźć w sieci manual z opisem postępowania.