  • 91. Data: 2018-03-14 08:53:43
    Temat: Re: Zegarki w AGD
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 13 Mar 2018 14:42:20 +0100, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    wrote:
    > Miszczu, miszcz będzie łaskaw przeczytać tekst z pola "Tamat".

    Chłopie, już dawno dyskusja nie ma związku z tym tematem... Nadążaj
    za treścią.

    --
    Marek

  • 92. Data: 2018-03-14 09:00:19
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-03-14 o 00:16, Arek pisze:
    > W 'szabatowym' trybie po
    > otwarciu drzwi lodówki w środku nie zapali się światło, ani nie włączy wentylator"
    A agregat? :-)

    Robert

  • 93. Data: 2018-03-14 09:00:24
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 12 Mar 2018 15:56:18 +0100, Jarosław
    Sokołowski<j...@l...waw.pl> wrote:
    > Mam inne wytłumaczenie: próba wkurzenia spokojnych ludzi.
    > Też nigdy nie mogłem tego pojąć.

    Powodem może być też pokrętność konstrukcji.
    Taki przykład: nagrywarka HDD+dvd. Po 10 latach pracy nagle zaczęła
    ignorować timer. I to tak wybiórczo. Ma jedną pozycję, pamięta ją bo
    wyświetla w ustawieniach. Nagrywa ta pozycję rzadko, praktycznie
    wcale.
    Jak pokrętna musi być konstrukcja (lub soft) żeby to przestało
    działać a właściwie bdzialalo wybiórczo mimo, że wszystko w
    ustawieniach pokazuje poprawnie?

    --
    Marek

  • 94. Data: 2018-03-14 09:04:54
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Marek napisał:

    > Takich złośliwości jest więcej. Sproboj znaleźć odtwarzacz
    > samochodowy, który umie _szybko_ przewijać wewnątrz odtwarzanego
    > utworu. Wszystkie odtwarzacze mają "przewijanie" z prędkością
    > dostosowaną do 3 minutowego utworu, np +10s. Nie ma szans by
    > bezpiecznie (bez przypadkowego przeskoku) przewijać np. pół
    > godziny wew. 2 godzinnego utworu.

    To mi zrozumieć łatwiej, nie postrzegam tego w kategorii złościwości.
    Jako że podczas prowadzenia samochodu nie chcę uprawiać diżejstwa,
    nie zwracam uwagi na takie dodatkowe funkcje, które tylko komplikują
    obsługę. Może ich w ogóle nie być, jeśli producent nie potrafi
    zaprojektować UI tak, by nie przeszkadzały. Brak pamięci to jednak
    co innego.

    --
    Jarek

  • 95. Data: 2018-03-14 09:10:58
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Marek napisał:

> [...]
    > Jak pokrętna musi być konstrukcja (lub soft) żeby to przestało
    > działać a właściwie bdzialalo wybiórczo mimo, że wszystko w

    Jeśli radio samochodowe nie jest prostym urządzeniem, to co
    nim jest? Mam wrażenie, że wszystkie one do siebie podobne,
    producenci stosują jeden ten sam układ scalony. Dlaczego nie
    zaprojektowano go tak, jak powinien działać w tym konkretnym
    zastosowaniu? Ci od telewizorów potrafili.

    --
    Jarek

  • 96. Data: 2018-03-14 09:47:28
    Od: mark64 <m...@p...pl>

    To wszystko prawda co piszesz, Twoja opinia nie jest naiwna.
    Zauważ, "jak prąd wyjdzie" to i tak cały kulinarny plan poszedł
    w pole i nie wróci. (Zegar na piekarniku i nie tylko np. VHS mruga
    przyjaźnie coś poszło nie tak - nie gniewaj się na "mnie")
    Nie widzę powodu do komplikowania prostego urządzenia, cały świat
    byłby prostszy gdy był na UPS-ie podtrzymany :-)
    lub nie zleźlibyśmy z drzewa po jabłko dla Adama ...

  • 97. Data: 2018-03-14 10:08:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Arek" napisał w wiadomości grup
    Grzexs napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]

    Mnie ta nowoczesnosc przestala dzialac ... i nie wiem czy kupie
    nastepny.
    Zasieg w Polsce kiepski.

    >To od razu GPS - ma sygnał czasu.

    Ale czesto nie dziala w budynku.

    J.

  • 98. Data: 2018-03-14 10:58:17
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2018-03-14 o 00:07, sundayman pisze:

    > Ja mam w piekarniku zegar ustawiony z dokładnością 5 minut. O ile w
    > ogóle chce mi się go ponownie ustawiać po kolejnym odłączeniu prądu.
    > Rozmowa o tym, czy zegar w kuchence spieszy się minutę czy sekundę
    > odbieram jako paranoję.

    Bo nie dopuszczasz innych sytuacji niż swoja.
    Ja mam aneks kuchenny i zegar na kuchence widoczny prawie z całego
    pokoju. Jak planuję o którejś godzinie włączyć TV to najłatwiej rzucić
    mi okiem właśnie na kuchenkę.
    P.G.

  • 99. Data: 2018-03-14 11:04:58
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2018-03-14 o 00:16, Arek pisze:

    > http://wyborcza.biz/biznes/5,111417,18735722.html?i=
    10&disableRedirects=true
    > "Niektóre lodówki są zaopatrzone w system SmartDevice, który pozwala
    > sterować urządzeniem poprzez sieć WLAN i łączyć je z pozostałymi
    > sprzętami inteligentnego domu. Ciekawostką jest 'Tryb Szabat'. Ponieważ
    > lodówki Liebherr są popularne wśród społeczności żydowskiej, firma
    > zdecydowała się na wprowadzenie programu, który umożliwia ortodoksyjnym
    > Żydom korzystanie z ich lodówek nawet w Szabat. W 'szabatowym' trybie po
    > otwarciu drzwi lodówki w środku nie zapali się światło, ani nie włączy wentylator"

    Nie znam podstaw, ale czyżby żarówki i wentylatory musiały przestrzegać
    jakichś zasad wiary?
    P.G.

  • 100. Data: 2018-03-14 11:12:13
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-03-14 o 11:04, Piotr Gałka pisze:

    10&disableRedirects=true

    > Nie znam podstaw, ale czyżby żarówki i wentylatory musiały przestrzegać
    > jakichś zasad wiary?

    Ponoć używanie elektryczności jest zabronione.

    Robert