  • 1. Data: 2020-05-20 06:23:58
    Temat: Zegary sterujące a zmiana czasu
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    Czołem,

    dużo się mówi o tym że od 2021 roku w państwach UE nie będzie już zmiany
    czasu letni/zimowy. Czy spotkał się ktoś z *gotowymi* rozwiązaniami
    zegarów sterujących tygodniowych, w których to użytkownik może
    zadecydować czy czas będzie zmieniany czy też nie ?

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 2. Data: 2020-05-20 08:26:17
    Temat: Re: Zegary sterujące a zmiana czasu
    Od: jacek <j...@f...pl>

    PeJot <P...@n...pl> wrote:
> [...]
    > zegarów sterujących tygodniowych, w których to użytkownik może
    > zadecydować czy czas będzie zmieniany czy też nie ?

    Ech, przed laty, w Metronie (toruńska firma) robiliśmy zegary sterujące dla
    energetyki. Nowsze nasze modele miały możliwość rezygnacji ze zmiany czasu,
    kombinacja klawiszy. Pamietam tworzenie założeń: ,,trzeba zrobić wyłączanie
    zmiany czasu bo kto wie co będzie" :)
    No ale Metron w kiepskiej kondycji jest lub go już nie ma. Ale może gdzieś
    trafisz produkty to sprawdź w instrukcji.
    jp

  • 3. Data: 2020-05-20 11:44:10
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2020-05-20 o 06:23, PeJot pisze:
> [...]
    > zegarów sterujących tygodniowych, w których to użytkownik może
    > zadecydować czy czas będzie zmieniany czy też nie ?

    Nie wiem co to są zegary sterujące tygodniowe.
    W naszych kontrolerach (RCP i KD) ustawia się offset czasu względem
    Greenwich i flagę czy jest zmiana czasu.
    P.G.

  • 4. Data: 2020-05-20 15:51:28
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2020-05-20 o 08:26, jacek pisze:

> [...]
    > kombinacja klawiszy. Pamietam tworzenie założeń: ,,trzeba zrobić wyłączanie

    Sprawdziłem w kilku popularnych modelach, na szczęście można wyłączyć
    zmianę czasu.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 5. Data: 2020-05-20 16:49:21
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    jacek <j...@f...pl> wrote:

    > kombinacja klawiszy. Pamietam tworzenie założeń: ,,trzeba zrobić wyłączanie
    > zmiany czasu bo kto wie co będzie" :)

    Dziś byłoby raczej założenie "nie róbmy zmiany czasu -- jak coś się zmieni
    to szybko dorobimy i klient kupi nowe urządzenie".

  • 6. Data: 2020-05-21 16:08:41
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 20 May 2020 06:23:58 +0200, PeJot <P...@n...pl> wrote:
> [...]
    > zegarów sterujących tygodniowych, w których to użytkownik może
    > zadecydować czy czas będzie zmieniany czy też nie ?

    Tunery z Castoramy mają taką funkcję.

    --
    Marek