  • 1. Data: 2016-06-22 18:15:06
    Temat: Zestaw nagłośnienia samochodu
    Od: Tata <k...@k...net.pl>

    Nie wiem, czy to właściwa Grupa, ale innej nie znalazłem.

    Czy zestaw który sklep poleca, będzie optymalny w Seat Toledo II:

    1) Radio Alpine UTE-92BT;
    2) Głośniki drzwi przednich JBL GTO6508+zwrotnice;
    3) Głośniki drzwi tylnych Clarion SRE1721S, bez zwrotnic;
    4 Bez wzmacniacza, tuby basowej i kondensatora.

    Zależy mi na jakości odsłuchu, a nie na głośności.

    Z poważaniem MJ