  • 1. Data: 2015-12-13 18:44:44
    Temat: Zgłupiał licznik powiadomienia o SMS.
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Witajcie.

    Pacjent to Samsung Galaxy S5, Android 5.0, bez dodatkowych nakładek czy
    innych wynalazków.

    Po przeczytaniu wszystkich zaległych SMS-ów, na ikonce wiadomości nadal
    widnieje, że 1 SMS jest nieprzeczytany, a telefon raportuje o tym co
    jakiś czas.

    Jak ten licznik wyzerować?

    Swego czasu spotkałem się z tym na innym telefonie, i o ile dobrze
    pamiętam, trzeba było wykasować cache. Nic nie ginęło. Jednak nie umiem
    sobie teraz poradzić.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 2. Data: 2015-12-13 20:29:06
    Temat: Re: Zgłupiał licznik powiadomienia o SMS.
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-12-13 o 18:44, Adam pisze:
    > Pacjent to Samsung Galaxy S5, Android 5.0, bez dodatkowych nakładek
    > czy innych wynalazków.

    A mnie w serwisie wgrali oprogramowanie 4.2, hahaha. Niby miałoby to być
    najnowsze :D
    Może powróć do starszego oprogramowania?

  • 3. Data: 2015-12-13 22:31:52
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2015-12-13 18:44, Adam wrote:
> [...]
    >
    > Swego czasu spotkałem się z tym na innym telefonie, i o ile dobrze
    > pamiętam, trzeba było wykasować cache. Nic nie ginęło. Jednak nie umiem

    Prawdopodobnie masz nieoczytana wiadomosc zapisana na karcie sim a nie w
    telefonie.
    Poszukaj opcji w tel wyswietlenia waidomosci sms z karty sim.
    Jak nie znajdziesz, przeloz karte do najstarszego, najbadziewniejszego
    telefonu jaki znajdziesz. Przeczytaj tam tego smsa, wloze spowrotem do
    smartfona i problem sie rozwiaze.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 4. Data: 2015-12-13 22:54:27
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-12-13 o 22:31, darnok pisze:

> [...]
    > Jak nie znajdziesz, przeloz karte do najstarszego, najbadziewniejszego
    > telefonu jaki znajdziesz. Przeczytaj tam tego smsa, wloze spowrotem do

    Nie mam nieprzeczytanych na karcie.
    Środowisko mam ustawione, aby pokazywało wszystkie wiadomości (a także
    kontakty) zarówno z karty SIM, jak i pamięci telefonu.
    Ponadto mam ustawione, aby SMS-y używały jedynie pamięci urządzenia.

    To jest dość stary problem z Androidem, ale nie mogę tak skonstruować
    pytania, aby je zadać jakiejś wyszukiwarce.
    Zresztą wygląda na to, że zarówno np. Yahoo, jak i Google już nie umieją
    korzystać z operatorów logicznych.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 5. Data: 2015-12-13 23:10:40
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > pytania, aby je zadać jakiejś wyszukiwarce.
    > Zresztą wygląda na to, że zarówno np. Yahoo, jak i Google już nie umieją

    Jest tego troche, tu jedna z odpowiedzi....
    After doing everything possible, I simply moved my message icon to the
    very bottom so that it is on each page. The 1 (new message) went away.
    https://www.google.pl/?gws_rd=ssl#q=samsung+s5+unrea
    d+sms+problem

  • 6. Data: 2015-12-14 15:44:06
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-12-13 o 23:10, atm pisze:

> [...]
    > After doing everything possible, I simply moved my message icon to the
    > very bottom so that it is on each page. The 1 (new message) went away.

    Dzięki za wskazówki.
    Innego softu nie chcę instalować.
    Cache czyściłem, ustawienia też, po czym reset. Bez rezultatu.

    Aż nagle po przeczytaniu nowych SMS-ów samo się naprawiło.
    Ki diabeł?
    Czyżby ktoś z Microsoftu zaczął pracować dla androida? ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam