  • 1. Data: 2011-09-10 13:15:10
    Temat: Zgubiłem dowód rejestracyjny samochodu SCL 4377.
    Od: "FelekTom" <n...@o...pl>

    Witam.
    Zgubiłem dowód rejestracyjny samochodu SCL 4377.
    Znalazcę proszę o kontakt mailowy
    p...@o...pl
    z adresu proszę usunąć duże litery.

  • 2. Data: 2011-09-10 13:36:59
    Od: to <t...@x...abc>

    begin FelekTom

    > Zgubiłem dowód rejestracyjny samochodu SCL 4377. Znalazcę proszę o
    > kontakt mailowy
    > p...@o...pl
    > z adresu proszę usunąć duże litery.

    To lepiej wywieś ogłoszenie tam gdzie zgubiłeś, a nie na grupie, którą
    czyta kilku nerdów i ciasteczkowy bartuś...

  • 3. Data: 2011-09-10 18:02:37
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 10-09-2011 13:36, to pisze:

    > To lepiej wywieś ogłoszenie tam gdzie zgubiłeś, a nie na grupie, którą
    > czyta kilku nerdów i ciasteczkowy bartuś...

    ATSD Widziano go ostatnio jak szejka popijał
    http://www.wiocha.pl/186437,Zapomniec_zdjac_kask_to_
    lepiej

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 4. Data: 2011-09-10 18:15:30
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

    > ATSD Widziano go ostatnio jak szejka popijał
    > http://www.wiocha.pl/186437,Zapomniec_zdjac_kask_to_
    lepiej

    Pewnie nienachalny miejski stuncik go tak zamroczył.