  • 11. Data: 2019-08-02 16:40:18
    Temat: Re: Zielona dioda w komputerze.
    Od: z <...@...pl>

    Próbowałaś moskitiery?
    Choć mole spożywcze potrafią się przez nie przeciskać. ;-)

    Ale musiałabym napisać elaborat jak to w bloku na 6 piętrze walczę z
    owadami które przylatują od sąsiadów.

    Tylko po co miałbym o tym tutaj pisać?

    Animko może BLOG byłby Twoim "wybawieniem" ;-)

  • 12. Data: 2019-08-03 14:35:01
    Od: JaNus <p...@b...pl>

    W dniu 01.08.2019 o 23:18, Animka pisze:

    > [ treść: jakoś taka... dziwna. i nie w stylu Animki ]
    >

    > --
    > animka

    Czy aby na pewno?

  • 13. Data: 2019-08-03 16:31:47
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-08-02 o 13:02, collie pisze:

    > Powiedz to muszkom. Krew w żyłach nie ma zapachu dla muszek i komarów.
    > Podobnie czysta, umyta skóra. Pachnie - czy raczej waniajet - pot, który
    > jest stale wydzielany przez skórę. Ten zapach jest charakterystyczny
    > dla każdego człowieka, jak linie papilarne. Stąd psy policyjne szukają
    > ludzi po zapachu. Pot u niektórych ludzi może zawierać składniki będące
    > swoistymi feromonami dla muszek i komarów. Mycie pozwala na jakiś czas
    > usunąć ze skóry te muszkowe i komarowe feromony. A więc jak apelował
    > Sztaudynger: myjcie się, dziewczyny, nie znacie dnia ani godziny!

    Tak to prawda. Piszesz do przesadnej pedantki, Ciekawa jestem czy
    wszyscy myją po 2 razy dziennie stopy i łydki (juz o prysznicu nie wspomnę).

    Podobno grupa krwi ma znaczenie, no i starego człowieka to nie tkna.

    --
    animka

  • 14. Data: 2019-08-03 16:39:19
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-08-02 o 16:40, z pisze:
    > Próbowałaś moskitiery?
    > Choć mole spożywcze potrafią się przez nie przeciskać. ;-)

    Taka krwawa muszka leciala za mną z dworu aż do windy w bloku. Tam ją
    udało mi się unieszkodliwić.

    Moskitiery nic nie pomogą. Zreszta musiałabym je prać. Pod oknami sa
    wysokie drzewa, ale te muszki lataja też po całym bloku!

    > Ale musiałabym napisać elaborat jak to w bloku na 6 piętrze walczę z
    > owadami które przylatują od sąsiadów.

    Do mnie od sasiadów wpadły ostatnio ze 3 mole spożywcze. Dobrze, że to
    jest widoczne i można złapać.

    --
    animka

  • 15. Data: 2019-08-03 16:41:12
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-08-03 o 14:35, JaNus pisze:

    > Czy aby na pewno?

    Czego wredna dusza potrzebuje? Papiru?
    Nie wiem co tak do siebie piszesz, nie znam treści.

    --
    animka

  • 16. Data: 2019-08-04 01:43:19
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-08-02, Queequeg <q...@t...no1> wrote:

    > Fluor, w końcu lampy fluorescencyjne ;)

    Ja rozumiem, ale to było wKF :) Jeszcze tylko dodam, że fluor
    (etymologicznie) jest od płynięcia.

    > Qvbql YRQ avr znwą nav sbfsbeh nav syhbeh, nyr Navzxn v gnx avr mbonpml
    > eóżavpl... avrpu cnfghwr.

    Ab zbżr v enpwn. Cnfgą qb męoój fbovr avp cemlanwzavrw avr mebov.

    --
    Marcin

  • 17. Data: 2019-08-04 12:07:21
    Od: z <...@...pl>

    A co myślisz o blogu?
    Może kanał na jutubie?

    PS. Ja pier... jak to brzmi ;-)

  • 18. Data: 2019-08-04 12:49:26
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Animka <a...@w...pl> wrote:

    > Podobno grupa krwi ma znaczenie, no i starego człowieka to nie tkna.

    Od ilu lat zaczyna się stary człowiek?

  • 19. Data: 2019-08-04 12:51:09
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    > Ja rozumiem, ale to było wKF :)

    Ale wtedy nie mogłaby użyć pasty :)

    > Jeszcze tylko dodam, że fluor (etymologicznie) jest od płynięcia.

    Tak... fluid, fluor... ma to sens.

    > Ab zbżr v enpwn. Cnfgą qb męoój fbovr avp cemlanwzavrw avr mebov.

    Manwąp Navzxę gb v cnfgą zbżr fbovr mebovć :(