  • 1. Data: 2018-08-08 13:47:03
    Temat: Zielona strzałka
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Do tej pory myślałem że jak świeci się zielona strzałka
    (NIE ta do warunkowego skrętu) to mogę jechać w ciemno.
    A wczoraj samochody z naprzeciwka zaczeły po prostu jechać.
    Jak to jest?

  • 2. Data: 2018-08-08 13:51:32
    Temat: Re: Zielona strzałka
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-08-08 o 13:47, Bolko pisze:
    > Do tej pory myślałem że jak świeci się zielona strzałka
    > (NIE ta do warunkowego skrętu) to mogę jechać w ciemno.
    > A wczoraj samochody z naprzeciwka zaczeły po prostu jechać.
    > Jak to jest?

    Teoretycznie możliwe. Mogą skręcać w ulicę, w którą Ty skręcasz. Ale oni
    mają wtenczas warunkową strzałkę.

    Robert

  • 3. Data: 2018-08-08 14:21:45
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu środa, 8 sierpnia 2018 13:51:34 UTC+2 użytkownik Robert Wańkowski napisał:

    > Teoretycznie możliwe. Mogą skręcać w ulicę, w którą Ty skręcasz. Ale oni
    > mają wtenczas warunkową strzałkę.
    >
    > Robert

    Jeszcze raz
    Ja chcę skręcić w lewo
    Mam zieloną strzałkę w lewo.
    Zaczynam skręcać.
    Samochody z naprzeciwka jadą prosto.
    Ja je grzecznie przepuszczam i skręcam.

  • 4. Data: 2018-08-08 14:53:23
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-08-08 o 14:21, Bolko pisze:

    > Jeszcze raz
    > Ja chcę skręcić w lewo
    > Mam zieloną strzałkę w lewo.
    > Zaczynam skręcać.
    > Samochody z naprzeciwka jadą prosto.
    > Ja je grzecznie przepuszczam i skręcam.

    No i tak trzeba było na początku napisać. :-)
    A teraz jeszcze link do skrzyżowania.

    Instynkt stadny? Może stał na pasie do jazdy prosto, a zapaliła się po
    jego stronie też zielona strzałka w lewo. Pojechał razem z tymi obok. :-)

    Robert

  • 5. Data: 2018-08-08 14:55:51
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

> [...]
    > (NIE ta do warunkowego skrętu) to mogę jechać w ciemno.
    > A wczoraj samochody z naprzeciwka zaczeły po prostu jechać.

    Jesteś pewien, że to nie była "doklejana" strzałka (S-2)? Z reguły są w
    prawo, ale bywają i w lewo.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2018-08-08 15:03:51
    Od: Akarm <a...@w...pl>

> [...]
    >
    > Instynkt stadny? Może stał na pasie do jazdy prosto, a zapaliła się po
    > jego stronie też zielona strzałka w lewo. Pojechał razem z tymi obok. :-)

    A może w tym czasie zielona strzałka na sygnalizatorze już zgasła?

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 7. Data: 2018-08-08 15:37:32
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-08-08 o 14:21, Bolko pisze:

> [...]

    Niemożliwe, aby one miały zielone, bo takie zielone światło oznacza
    drogę bezkolizyjną. Daj linka do skrzyżowania.

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2018-08-08 17:59:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    Wańkowski napisał:

    >Jeszcze raz
    >Ja chcę skręcić w lewo
    >Mam zieloną strzałkę w lewo.

    Sygnalizator S-3 fachowo mowiac?
    Bo teoretycznie to jest mozliwa strzalka S-2, do warunkowego skrecania
    w lewo.

    >Zaczynam skręcać.
    >Samochody z naprzeciwka jadą prosto.
    >Ja je grzecznie przepuszczam i skręcam.

    Z S-3 tak byc nie powinno.
    Moze zielone Ci sie skonczylo ... albo swiatla zepsuly.

    J.

  • 9. Data: 2018-08-08 20:26:36
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu środa, 8 sierpnia 2018 15:37:37 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Niemożliwe, aby one miały zielone, bo takie zielone światło oznacza
    > drogę bezkolizyjną. Daj linka do skrzyżowania.

    Nie mogę.
    To było w Katowicach miedzy DTŚ a A4 gdzieś na wysokości Mikołowskiej.
    Ale gdzie dokładnie to nie wiem.
    Ale na pewno chciałem skręcić w lewo i była STRZAŁKA w lewo i był pas do skręcania w
    lewo.

  • 10. Data: 2018-08-08 20:42:32
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 8 sierpnia 2018 13:26:38 UTC-5 użytkownik Bolko napisał:

> [...]
    > Ale gdzie dokładnie to nie wiem.
    > Ale na pewno chciałem skręcić w lewo i była STRZAŁKA w lewo i był pas do skręcania

    Mozesz, przekliaj sie po google streetpam to znajdziesz.
    A ze to relatywne popularna okolica to ktos podjedzie i sprawdzi...