    From: "Piotr" <p...@k...net.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Zjeżdżanie na pobocze.
    Date: Sat, 16 Jul 2011 19:06:23 +0200

    Właśnie wróciłem z trasy Grójec - Toruń i wrażenia mam masakryczne.
    Sama trasa nie najgorsza, korek tylko jeden przed Nowym Ciechocinkiem, ale
    styl jazdy większości kierowców masakryczny. Wszędzie tam gdzie jest to
    możliwe, czyli tam gdzie jest szerokie asfaltowe pobocze spodziewałem się
    ustąpienia/zjechania nawet trochę na prawo, w końcu jest gdzie. Ale nie...
    jedziemy środeczkiem! Przy samej linii! I najwolniej jak tylko się da! Kilka
    razy sam zjechałem do samej prawej krawędzi, bo może w okolicach Włocławka,
    Płocka czy Aleksandrowa Kujawskiego działają jakieś tajemnicze siły
    wypijające płyn ze spryskiwacza naprzykład jak się jedzie za blisko prawej
    krawędzi. Ale nie... Jedynie kierowcy z "obcymi" rejestracjami, jakieś RZ,
    KR, DW potrafią zjechać na prawo, autochtońskie ścierwa CWL, CI, CT i
    podobne walą środkiem i tępo patrzą się na kogoś wyprzedającego. No takiego
    bydła jakie tam jeździ to jeszcze nie widziałem. Fakt, że nie jeżdżę
    zawodowo, rocznie jakieś 20 - 25 tysięcy góra, więc może nie mam dużego
    doświadczenia, ale coś takiego...

    I oczywiście na moście w Toruniu musiał się trafić jebany regulator jadący
    okrakiem. Oczywiście jebany debil CWL. A tylu kopcących na siwo lub czarno
    trupów to chyba nigdzie nie ma.

    Sory, musiałem się wywnętrzyć...

    Piotr WGR...