  • 1. Data: 2018-07-17 21:32:15
    Temat: Złącza 300V/24Amp SAURO lub BLOCKMASTER
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    W którym sklepie online znajdę złącza do druku dużej mocy o rozstawie pinów
    300 milsów?

    Chodzi mi o MSQ04007 lub MSQ02007 z sauro.net lub blockmaster.com

    Widzę 20 tu, 15 sztuk tam - chciałbym kupić kilkaset, nawet 1000 sztuk
    najchętniej w jednym miejscu...

    Digikey, mouser, newark, onlinecomponents, rutronik24, tme - tam nie maja.
    Blockmaster to amerykanska firma ale sauro włoska, może znacie europejskie
    sklepy, które miałyby to?

  • 2. Data: 2018-07-17 21:56:08
    Temat: Re: Złącza 300V/24Amp SAURO lub BLOCKMASTER
    Od: EdiM <e...@p...onet.pl>

    W dniu 17.07.2018 o 21:32, Pszemol pisze:
> [...]
    > Blockmaster to amerykanska firma ale sauro włoska, może znacie europejskie

    WWelektronik handluje Sauro.

    Pozdrawiam
    EM

  • 3. Data: 2018-07-17 22:31:28
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    EdiM <e...@p...onet.pl> wrote:

    > WWelektronik handluje Sauro.

    Dzięki, tyrknę do nich jutro bo widzę ze nie maja sklepu online...