  • 1. Data: 2016-02-09 18:19:20
    Temat: Złącza dla obudów na szynę DIN
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    Ello,

    Co setka głów to nie jedna, więc po tygodniowym kopaniu sie z internetem
    piszę tutaj...

    Konstruuję rodzinkę pewnych urządzeń montowanych w rozdzielniach
    elektrycznych na szynie DIN. Urządzenia mają miec mozliwość spinania w
    łańcuszek. Potrzebne jest 20 pinów niskoprądowych. Jakie złącza
    zastosować, żeby można było je zamontować na bocznych ściankach obudów?
    Niech będą dostępne, w miare tanie i niewymagające zbytniej precyzji
    przy łączeniu. Obecnie przyglądam się złączom DIN41612, może jest cos
    lepszego? Fajnie by było gdyby obie strony były dostepne w wersji
    zaciskanej na taśmę...

    peace!

    a.

  • 2. Data: 2016-02-09 21:32:55
    Temat: Re: Złącza dla obudów na szynę DIN
    Od: mk <reverse_lp.pw@myzskm>

    W dniu 2016-02-09 18:19, Artur Miller pisze:
> [...]
    > przy łączeniu. Obecnie przyglądam się złączom DIN41612, może jest cos
    > lepszego? Fajnie by było gdyby obie strony były dostepne w wersji

    ZTCP Phoenix Contact miał gotowe obudowy na szynę DIN ze złączem kątowym
    w pobliżu podstawy umożliwiające połączenie w łańcuszek. Ale czy mieli
    opcję aż 20 pinów to nie pamiętam... Przejrzyj ich ofertę, albo
    skontaktuj się z jakimś ichnim doradcą.
    No i Phoenix Contact nie wiem czy zmieści się w pojęciu: "w miarę tanie".

    pzdr
    mk

  • 3. Data: 2016-02-09 21:39:47
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2016-02-09 o 21:32, mk pisze:
> [...]
    > skontaktuj się z jakimś ichnim doradcą.
    > No i Phoenix Contact nie wiem czy zmieści się w pojęciu: "w miarę tanie".

    znam firmę... dla zachowania zdrowia umysłowego omijam ich cenniki z
    daleka :D

    a.

  • 4. Data: 2016-02-15 12:00:43
    Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 09.02.2016 um 21:39 schrieb Artur Miller:

    > znam firmę... dla zachowania zdrowia umysłowego omijam ich cenniki z
    > daleka :D

    Niekoniecznie muszą być drogie. Ale nie wystarczą ci zwykłe listwy z
    pinami?

    Waldek

  • 5. Data: 2016-02-15 12:24:47
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2016-02-15 o 12:00, Waldemar pisze:

    > Niekoniecznie muszą być drogie. Ale nie wystarczą ci zwykłe listwy z
    > pinami?

    wystarczyłyby, ale trzeba do nich dorabiać mechanikę. jakoś ścianki
    powinny sie trzymać...

    a.

  • 6. Data: 2016-02-16 12:20:01
    Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 15.02.2016 um 12:24 schrieb Artur Miller:

    > wystarczyłyby, ale trzeba do nich dorabiać mechanikę. jakoś ścianki
    > powinny sie trzymać...

    Aha, myślałem, że masz płytkę montażową, to by było proste. Nie wiem,
    ile tego potrzebujesz. Jak mało, to możesz wziąć płytkę uniwersalną,
    wziąć listwy z długimi pinami do lutowania, przełożyć przez płytkę i w
    środku podłączyć do listwy z zaciskami, a płytkę przykręcisz do ścianki.
    Niestety większość wielostykowych wtyków z montażem czołowym kosztuje
    dużo. Na ogół masz w środku PCB i sprawa jest prosta.

    Waldek

  • 7. Data: 2016-02-16 19:40:45
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2016-02-16 o 12:20, Waldemar pisze:

> [...]
    > Niestety większość wielostykowych wtyków z montażem czołowym kosztuje
    > dużo. Na ogół masz w środku PCB i sprawa jest prosta.

    ideałem byłoby znalezienie damskiej wersji tego
    http://www.pcbboardconnectors.com/photo/pl7720428-pr
    ess_flat_cable_type_box_header_idc_connector_2_pin_5
    _pin_2_54mm_pitch.jpg

    ale poszukiwania nie przyniosły rezultatu niestety..

    a.

  • 8. Data: 2016-02-16 19:43:16
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    W dniu 09.02.2016 o 18:19, Artur Miller pisze:
> [...]
    > przy łączeniu. Obecnie przyglądam się złączom DIN41612, może jest cos
    > lepszego? Fajnie by było gdyby obie strony były dostepne w wersji

    Firma, w której pracuję w zamierzchłych czasach produkowała urządzenia
    na szynę din, które na bocznych ściankach miały po prostu złącza DB25,
    po jednej stronie męskie, po drugiej żeńskie. Dobre to było, dopóki
    serwisant nie musiał wymienić modułu ze środka łańcuszka złożonego z
    kilku modułów...

    Jakub Rakus

  • 9. Data: 2016-02-16 20:11:21
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2016-02-16 o 19:43, Jakub Rakus pisze:

> [...]
    > po jednej stronie męskie, po drugiej żeńskie. Dobre to było, dopóki
    > serwisant nie musiał wymienić modułu ze środka łańcuszka złożonego z

    o db25 tez myslałem... ale czuję jakieś wewnętrzne fuj :D kłopotów z
    wydłubaniem ze środka jestem świadom, ale łańcuszków nie przewiduję, 2
    max 3 sztuki razem połączone.

    a.

  • 10. Data: 2016-02-16 20:56:51
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Artur Miller" <n...@n...com> napisał w wiadomości

> [...]
    ess_flat_cable_type_box_header_idc_connector_2_pin_5
    _pin_2_54mm_pitch.jpg

    > ale poszukiwania nie przyniosły rezultatu niestety..

    Czy takie złącze będzie dobre?

    http://www.elfadistrelec.pl/pl/zlacze-wielobiegunowe
    -din-41651-16-te-connectivity-1658621/p/14302122?q=*
    &filter_Category3=Z%C5%82%C4%85cza+IDC&filter_Przej%
    C5%9Bci%C3%B3wka+w+obudowie=%C5%BBe%C5%84skie&filter
    _Category4=Z%C5%82%C4%85cza+do+kabli+p%C5%82askich&f
    ilter_Liczba+biegun%C3%B3w=16&filter_Buyable=1&page=
    6&origPageSize=50&simi=99.06

    --
    Pozdrawiam,

    yabba