  • 1. Data: 2018-10-03 16:16:30
    Temat: Złącza do płytki drukowanej z rastrem 9.52mm
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Kupowałem 3-pinowe złącza z wtyczką do pcb z rastrem 9.52mm Cooper
    Bussman/Eaton "Magnum". P/N 15133-3-20-T.
    https://media.digikey.com/pdf/Data%20Sheets/Cooper%2
    0Bussmann%20PDFs/15133_Terminal_Blocks.pdf

    No i się skończyło...

    Szukam alternatywy, która weszłaby do pcb, czyli muszą być 3-piny z rastrem
    9.50-9.53mm. Nie chce zmieniać płytki...

    Znajduję tylko wersje nierozłączalne, czyli wlutowane w pcb i druty kabla
    zaciska się śrubami - ktoś się orientuje czy jakiś producent robi w tym
    rastrze złącza "rozłączalne"?

  • 2. Data: 2018-10-04 22:28:53
    Temat: Re: Złącza do płytki drukowanej z rastrem 9.52mm
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 3 października 2018 16:16:31 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
> [...]
    >
    > Znajduję tylko wersje nierozłączalne, czyli wlutowane w pcb i druty kabla
    > zaciska się śrubami - ktoś się orientuje czy jakiś producent robi w tym

    ===========

    Chyba doopa blada. Napisz do producenta, może gdzieś jeszcze w magazynach coś znajdą,
    albo dadzą namiar na dystrybutora, który ew. może jeszcze to mieć. Wszędzie piszą
    obsolete product.

  • 3. Data: 2018-10-05 04:04:58
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    <s...@g...com> wrote:
> [...]
    > coś znajdą, albo dadzą namiar na dystrybutora, który ew. może jeszcze to

    Ten jest obsolete. Mam nadzieje ze znajde podobna złaczkę, rozlaczalną

  • 4. Data: 2018-10-05 08:31:36
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    https://pl.rs-online.com/web/p/zlacza-do-druku/80306
    11/
    https://pl.rs-online.com/web/p/zlacza-do-druku/80306
    49/

    https://pl.rs-online.com/web/c/zlacza/zlacza-pcb/zla
    cza-do-druku/?pn=3&sort-by=Raster&sort-order=desc&rp
    p=100

  • 5. Data: 2018-10-05 19:24:13
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    wchpikus <w...@w...wp.pl> wrote:
    > https://pl.rs-online.com/web/p/zlacza-do-druku/80306
    11/
    > https://pl.rs-online.com/web/p/zlacza-do-druku/80306
    49/

    Tak, dzięki, też tą wybrałem (tą drugą), na wypadek gdybym nie znalazł
    wersji rozłączalnej.

    Idealnie byłoby znaleźć dwuczęściowe rozwiązanie jednak: męskie piny
    wlutowane w płytkę pcb i do tego pasująca wtyczka z zaciskami śrubowymi do
    okablowania u klienta.
    Niestety takie robi się w wielu różnych rastrach jak 5 czy 7mm ale nie
    umiem znaleźć wersji z rastrem 9,52mm.