  • 1. Data: 2014-11-16 10:56:01
    Temat: Złącze - jak to się nazywa i gdzie kupić ?
    Od: "Akond ze Skwak" <a...@z...skwak>

    Może ktoś wie i pomoże ...
    Jak to się nazywa - typ złącza i gdzie można kupić ?

    http://port.az.pl/usb/USB1.JPG

    Chodzi mi o tą część na przewodach.
    Muszę kilka takich wykonać - zarobić przewody i wsadzić w plastik.
    Tylko skąd to wsiąść ?

    ASZ

  • 2. Data: 2014-11-16 11:51:09
    Temat: Re: Złącze - jak to się nazywa i gdzie kupić ?
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    W dniu 2014-11-16 10:56, Akond ze Skwak pisze:

> [...]
    >
    > http://port.az.pl/usb/USB1.JPG
    >
    > Chodzi mi o tą część na przewodach.
    > Muszę kilka takich wykonać - zarobić przewody i wsadzić w plastik.

    np TME ?

  • 3. Data: 2014-11-16 12:34:09
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 16 Nov 2014 10:56:01 +0100, "Akond ze Skwak" <a...@z...skwak>
    wrote:
    > Chodzi mi o tą część na przewodach.
    > Muszę kilka takich wykonać - zarobić przewody i wsadzić w plastik.
    > Tylko skąd to wsiąść ?

    Tme, ewntualnie razem z przewodami możesz kupić w sklepie
    modelarskim, nazywają to wtyk do balancera lipo. Modelarskie są z
    przewodami w silikonowej izolacji, w sam raz jak potrzebujesz miękkie
    a nie sztywne.

    --
    Marek

  • 4. Data: 2014-11-16 14:48:45
    Od: "Akond ze Skwak" <a...@z...skwak>

    >Tme, ewntualnie razem z przewodami możesz kupić w sklepie modelarskim,
    >nazywają to wtyk do balancera lipo...
    >--
    >Marek

    Dzięki za info.
    Dokładnie to potrzebuję kilka sztuk kabli o dł 20 cm z jednej strony jak na
    obrazku a z drugiej zakończone gniazdem USB.
    Problem jeszcze taki, że to ma przechodzić przez otwór o średnicy takiej jak
    kabel.
    Więc złożyć muszę osobiście na kablu USB.

    AZS

  • 5. Data: 2014-11-18 16:53:33
    Od: "Akond ze Skwak" <a...@z...skwak>

    W TME nie ma ...
    znalazłem na e-bay $ 2,11 za sztukę (+ koszty wysyłki) - kawałek plastiku
    wielkości połowy małego paznokcia.

    No i oczywiście na aliexpress 100 szt za $5 Free Shipping.

    http://www.aliexpress.com/store/product/Small-Batch-
    100Pcs-lot-1-25mm-Pitch-Spacing-4P-Pins-PCB-Female-B
    ox-Header-Bar-Connector/808638_1916074820.html

    Problem powstał z końcówkami metalowymi.
    Na aliexpress są za 17$ +10$ przesyłka.
    tyle, że 10000 sztuk.

    http://www.aliexpress.com/item/1-25-CRIMP-TERMINAL/3
    2231473504.html

    Potrzebuję tego 20 kompletów.
    Czyli wyjdzie mi jakieś $ 1,6 za komplet.

    A z reszty zrobię płot.

    AZS