  • 1. Data: 2017-04-04 12:50:35
    Temat: Złącze mocy na PCB -- jakie?
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Panowie,

    mam jednostronną płytkę na podłożu aluminiowym, więc
    niespecjalnie jest w czym wiercić. Chcę dodać do niej
    złącze zasilania, które musi przenieść 12V/20A, 230V/6A
    i PE. Złącze musi być więc co najmniej 3-pinowe i SMD.

    Płytka jest modułem umieszczanym w slocie na płycie głównej
    (prostopadle), część sygnałowa jest oparta na goldpinach.

    Ideałem byłoby dla mnie XT60PT:

    https://sc02.alicdn.com/kf/HTB1_X5nJFXXXXbqaXXXq6xXF
    XXXy/Motor-waterproof-joint-motor-connector-XT60PT-f
    or.jpg_200x200.jpg

    ale robią tylko w wersji 2-pinowej. Z kolei MR30PW jest 3-pinowe,
    ale jest przeznaczone do niższych prądów, a i odstępy izolacyjne
    wyglądają na zbyt małe dla 230V.

    Pojawia się więc pytanie: czego użyć zamiast?

    Pozdrawiam, Piotr

  • 2. Data: 2017-04-04 17:14:57
    Temat: Re: Złącze mocy na PCB -- jakie?
    Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 04.04.2017 um 12:50 schrieb Piotr Wyderski:
> [...]
    > wyglądają na zbyt małe dla 230V.
    >
    > Pojawia się więc pytanie: czego użyć zamiast?

    Zobacz np Molex EXTreme Ten60Power. Mają różne konfiguracje, od 2 do 18
    pinów i od 2.5 do 60A. Umax jest 600VAC, 250DC, powinno wystarczyć.

    Waldek

  • 3. Data: 2017-04-04 18:45:48
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Waldemar wrote:

    > Zobacz np Molex EXTreme Ten60Power. Mają różne konfiguracje, od 2 do 18
    > pinów i od 2.5 do 60A. Umax jest 600VAC, 250DC, powinno wystarczyć.

    Świetne złącza, dzięki, dodaję do zakładek. Tu jednak chyba
    się nie nadadzą, bo nigdzie nie widzę wersji SMD. A szkoda,
    bo idealnie rozwiązałyby mój problem.

    Pozdrawiam, Piotr