  • 1. Data: 2015-07-29 22:54:21
    Temat: Zlecenie
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    Bry :) Poprzednie zakończyło się sukcesem, więc mam kolejne - mały
    szczeniaczek dla wprawnej osoby.

    Płytka z AVR (model z eepromem), na pokładzie 3 przyciski, 2 cyfry 7
    segmentowe LED.
    Zasilanie 10-30VDC, 3 wyjścia typu PNP, najchętniej optoizolowane od uC.
    Projekt pod gotową obudowę (muszę wybrać), coś wielkości paczki
    papierosów. Sam hardware, soft napiszę sobie samemu. Acha, złącze
    programowania musi być (mam JTAGICE3). Oczekuję 20-tu gotowych i
    obsadzonych PCB. Czy będzie więcej? Pewnie tak, ale nie gwarantuję terminów.

    Może ktoś jest chętny?

    Irek.N.

  • 2. Data: 2015-07-29 23:54:58
    Temat: Re: Zlecenie
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2015-07-29 o 22:54, Irek.N. pisze:
> [...]
    > programowania musi być (mam JTAGICE3). Oczekuję 20-tu gotowych i
    > obsadzonych PCB. Czy będzie więcej? Pewnie tak, ale nie gwarantuję

    budzet studencki czy normalny (o firmowym nie wspominam)?
    CE potrzebne/planowane?

    @: arrmii małpa tlen kropka pl

    a.

  • 3. Data: 2015-07-30 13:20:58
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    Sprawdź pocztę, może poszło w spam.
    Miłego.
    Irek.N.

  • 4. Data: 2015-07-30 20:28:10
    Od: dolczak <d...@w...pl>

> [...]
    > programowania musi być (mam JTAGICE3). Oczekuję 20-tu gotowych i
    > obsadzonych PCB. Czy będzie więcej? Pewnie tak, ale nie gwarantuję

    Czemu nie mowiłeś ża to sam sprzęt bez programu... Darek O.:}

  • 5. Data: 2015-07-30 22:12:07
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Czemu nie mowiłeś ża to sam sprzęt bez programu... Darek O.:}

    Normalnie Cię kopnę... ;)
    Mówiłem, rozmawialiśmy, że nie chce mi się uczyć Twoich bebechów, a Ty
    nie będziesz się uczył moich.

    Miłego.
    Irek.N.