  • 1. Data: 2018-09-10 19:38:56
    Temat: Zmatowiony lakier
    Od: Bolko <s...@g...com>

    "Założyłem, że odbierając auto z nowym, błyszczącym lakierem zadbam
    od nowości o tyle, żeby zawsze wyglądał dobrze.
    Niestety odebrano mi tą szansę. Na skutek niekompetencji
    i głupoty pracowników salonu i serwisu lakier za pomocą
    ręczników papierowych został porysowany i zmatowiony"

    W wątku obok ktoś wrzucił link do forum forda.
    Znalazłem takie coś jak wyżej.
    To prawda?

  • 2. Data: 2018-09-10 22:00:12
    Temat: Re: Zmatowiony lakier
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > W wątku obok ktoś wrzucił link do forum forda.
    > Znalazłem takie coś jak wyżej.
    > To prawda?

    Całkiem możliwe.
    Mnie umyli w ASO samochód z wykorzystaniem szmat pewnie z lumpexu, tylko
    ku...a nie sprawdzili czy wszystkie "guziki" są odcięte. Polerowanie
    zdjęło 90% rys, zostawiłem tak gdyż nie wierzę że malowanie w ASO było
    by lepsze. Od tego czasu na samochodzie z każdej strony jest kartka "nie
    myć" jak oddaję.

    Miłego.
    Irek.N.