  • 1. Data: 2015-04-17 22:41:32
    Temat: Zmiana felgi GS 500E
    Od: poti1997 <blizniaki42@_NOSPAM_wp.pl>

    Siemanko Wszystkim.
    Mam mały problem, kupiłem oponkę 170/60/17 i nie chce wejść na obecną
    felgę jaka znajduje się w oryginale w GS-ie. I teraz pytanko do Was, czy
    wejdzie mi felga od jakiejś innej Suzuki bez przeróbek zacisku i zębatki?
    Np. Od Srada ?

    Z góry dzięki za odpowiedź!

  • 2. Data: 2015-04-18 18:58:03
    Temat: Re: Zmiana felgi GS 500E
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    Nawet jakby weszła to jazda byłaby z dupy,zmieniłaby się trakcja.Nawet
    zmiana o jeden rozmiar robi różnicę-fabrycznie mam mieć 170 i taką założę
    mimo że 180 są tańsze.Objawiało się to dużo wcześniejszym przycieraniem
    tłumikami po winklach

    Tomek
    Ducati 900SS
    BMW R1100S
    Dniepr z wozem
    Ironhead Sidecar racer

    z.pl...

  • 3. Data: 2015-04-21 08:53:07
    Od: mwwilk <h...@1...pl>

    W dniu 2015-04-17 22:41, poti1997 pisze:
> [...]
    > felgę jaka znajduje się w oryginale w GS-ie. I teraz pytanko do Was, czy
    > wejdzie mi felga od jakiejś innej Suzuki bez przeróbek zacisku i

    Na fabryczną felgę GS500 maksymalnie wejdzie 150.

    mwwilk

  • 4. Data: 2015-04-21 13:42:19
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    http://pantablo500.tripod.com/id50.html