  • 1. Data: 2014-10-23 19:07:38
    Temat: Zmieniacie już opony?
    Od: Pchla Szachrajka <p...@s...pl>

    Czołem!

    Poradźcie - zmieniać opony na zimówki już teraz? Pytam, bo wyjeżdżam w
    przyszłym tygodniu, więc albo teraz na dniach albo dopiero w
    listopadzie. Jak myślicie?

    Dzięki za odpowiedzi i nie bijcie za lamerskie pytanie ;)
    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2014-10-23 19:38:46
    Temat: Re: Zmieniacie już opony?
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    >Poradźcie - zmieniać opony na zimówki już teraz? Pytam, bo wyjeżdżam w
    >przyszłym tygodniu, więc albo teraz na dniach albo dopiero w
    >listopadzie. Jak myślicie?

    Ja nie zmieniam.

  • 3. Data: 2014-10-23 19:44:33
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-10-23 o 19:07, Pchla Szachrajka pisze:
> [...]
    > listopadzie. Jak myślicie?
    >
    > Dzięki za odpowiedzi i nie bijcie za lamerskie pytanie ;)

    CL'a zostawiłem u gumiarza jutro zmiana

  • 4. Data: 2014-10-23 19:55:21
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Pchla Szachrajka pisze tak:

    > Poradźcie - zmieniać opony na zimówki już teraz? Pytam, bo
    > wyjeżdżam w przyszłym tygodniu, więc albo teraz na dniach albo
    > dopiero w listopadzie. Jak myślicie?

    Zmieniaj. Teraz nie ma kolejek.

    Upałów już nie będzie. Na deszczu tylko uważaj bo słabiej hamują.

    --
    Piter

    golf - 350 tyś km, nic nie póka nic nie stóka
    Niemiec pod kocem trzymał. Płakał jak sprzedawał.

  • 5. Data: 2014-10-23 21:13:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pchla Szachrajka" napisał w wiadomości
    >Poradźcie - zmieniać opony na zimówki już teraz? Pytam, bo wyjeżdżam
    >przyszłym tygodniu, więc albo teraz na dniach albo dopiero w
    >listopadzie. Jak myślicie?

    A gdzie wyjezdzasz ?

    Bo tak ogolnie - zmieniac. No chyba ze sa inne przeciwskazania, to
    spokojnie czekac.

    Snieg listopadowy sie zdarza, ale dlugo nie lezy.

    J.

  • 6. Data: 2014-10-23 21:20:18
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2014-10-23 19:07, Pchla Szachrajka pisze:
    > Czołem!
    >
    > Poradźcie - zmieniać opony na zimówki już teraz? Pytam, bo wyjeżdżam w
    > przyszłym tygodniu, więc albo teraz na dniach albo dopiero w
    > listopadzie. Jak myślicie?

    Jutro planuję zmienić slicki na letnie :)

  • 7. Data: 2014-10-23 21:23:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-10-23 19:07, Pchla Szachrajka wrote:
    > Czołem!
    >
    > Poradźcie - zmieniać opony na zimówki już teraz? Pytam, bo wyjeżdżam w
    > przyszłym tygodniu, więc albo teraz na dniach albo dopiero w
    > listopadzie. Jak myślicie?

    Ja zmieniam na całoroczne - ogólnie w zimę wystarczą bo śniegu jak na
    lekarstwo a w brei to chyba nawet lepsze całoroczne. Pytanie jak będa
    się sprawować latem, bo większość testów to porówanie
    zimówek/letnich/całorocznych w zimę, a tej zimy to u nas w mieście parę dni.

    Shrek.

  • 8. Data: 2014-10-23 22:47:24
    Od: depros <d...@g...com>

    W dniu 2014-10-23 21:23, Shrek pisze:

> [...]
    > się sprawować latem, bo większość testów to porówanie
    > zimówek/letnich/całorocznych w zimę, a tej zimy to u nas w mieście parę

    Ja miałem dzwona na mokrym w plusowej temp:) Uderzyłem w barierę. Bogu
    dzięki że tylko rozwaliłem doszczętnie auto. Więc jak całoroczne to
    niższa prędkość i jazda dziada;] Najlepiej na konsolecie napisać dużymi
    literami "OJCZE PROWADŹ"

  • 9. Data: 2014-10-24 10:00:01
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    W dniu czwartek, 23 października 2014 22:47:20 UTC+2 użytkownik depros napisał:
    > Więc jak całoroczne to
    > niższa prędkość i jazda dziada;]

    To raczej kwestaia marki i modelu opony. Teraz mam całoroczne i na razie
    nie sprawily mi problemu w zadnych warunkach, od upałów po śnieg.

    Pozdrawiam
    MK

  • 10. Data: 2014-10-24 10:07:04
    Od: "MichaelDataŽ" <s...@o...com>

    depros wydumał(a) w news:54496956$0$18083$65785112@news.neostrada.pl :
> [...]
    > dzięki że tylko rozwaliłem doszczętnie auto. Więc jak całoroczne to
    > niższa prędkość i jazda dziada;] Najlepiej na konsolecie napisać dużymi

    Coś w tym jest. Mój ojciec od wielu lat preferuje całoroczne. Raz go wiozłem w
    deszczowy dzień i hamowalo się jak na łyżwach. Z przyjemnością oddałem mu kierownicę
    :D

    --
    Michael________(TM)