  • 1. Data: 2017-01-13 22:48:06
    Temat: Zmieniłem się ...
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Witam na nowej ścieżce mojego życia :-)

    No, zmieniłem 6-letni akumulator Fiemme na Banner'a bo na tym 20-stopniowym
    mrozie ledwo mi samochód odpalał. Napięcie w instalacji wydaje się na razie
    niższe, ale światła nie przygasają już po zatrzymaniu silnika.

    :-)

  • 2. Data: 2017-01-14 07:38:42
    Temat: Re: Zmieniłem się ...
    Od: gizmacz <g...@g...pl>

    W dniu 13.01.2017 o 22:48, re pisze:

> [...]
    > 20-stopniowym mrozie ledwo mi samochód odpalał. Napięcie w instalacji
    > wydaje się na razie niższe, ale światła nie przygasają już po

    Jak skarpetki zmienisz, to też tak przeżywasz?
    Może bloga sobie załóż?

    g.

  • 3. Data: 2017-01-14 13:31:27
    Temat: Wymiany akumulatorów (Było: Zmieniłem się ...)
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "gizmacz"

> [...]
    > wydaje się na razie niższe, ale światła nie przygasają już po
    > zatrzymaniu silnika.

    Jak skarpetki zmienisz, to też tak przeżywasz?
    ---
    No przecież założyłem, tutaj ;-)

    Myślę, że .. zawsze można podyskutować na temat wymian akumulatorów: czy się
    coś poprawiło, czy trzeba było, czy sprzedawca uprzejmy, czy kompetentny ...

  • 4. Data: 2017-01-14 20:02:59
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    A ja już myślałem, że zmieniłeś czytnik.

    Robert

  • 5. Data: 2017-01-14 22:01:29
    Temat: Re: Wymiany akumulatorów (Było: Zmieniłem się ...)
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-01-14 o 13:31, re pisze:
    > Myślę, że .. zawsze można podyskutować na temat wymian akumulatorów: czy
    > się coś poprawiło, czy trzeba było, czy sprzedawca uprzejmy, czy
    > kompetentny ...

    Pojechałem, wymieniłem, zapłaciłem (20 minut to trwało w ogrzewanym
    garażu) i nawet nie wiem jakiej firmy. :-)
    Pełna kultura i profesjonalizm.

  • 6. Data: 2017-01-15 09:47:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 13 Jan 2017 22:48:06 +0100, re napisał(a):
> [...]
    > mrozie ledwo mi samochód odpalał. Napięcie w instalacji wydaje się na razie
    > niższe, ale światła nie przygasają już po zatrzymaniu silnika.

    A jakie to napiecie jest, i czy rosnie ?

    Bo mogles miec problem w alternatorze, a Banner jeszcze naladowany
    fabrycznie ..

    J.

  • 7. Data: 2017-01-15 09:55:14
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "z"

> [...]

    Pojechałem, wymieniłem, zapłaciłem (20 minut to trwało w ogrzewanym
    garażu) i nawet nie wiem jakiej firmy. :-)
    Słabo :-)

    U mnie gość spowodował zwarcie bo nie odkręcił masowej klemy najpierw mimo,
    że mógł. Nie kuma albo ma się za eksperta co jak widać nie służy robocie.
    Tak że amatorszczyzna. Na mrozie.

  • 8. Data: 2017-01-15 10:06:01
    Temat: Zmieniam czytnik (Było: Zmieniłem się ...)
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Robert Wańkowski"

    A ja już myślałem, że zmieniłeś czytnik.
    ---
    Wykluczyć się nie da, ale po co miałbym o tym tutaj pisać ? No chyba, że
    zmieniałbym ten czytnik na akumulator, ale to bardziej skomplikowane.

  • 9. Data: 2017-01-15 13:53:32
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "J.F."

> [...]

    A jakie to napiecie jest, i czy rosnie ?

    Bo mogles miec problem w alternatorze, a Banner jeszcze naladowany
    Ale jaki problem ? Teraz 14,5, a wcześniej to już nie pamiętam, ale musiało
    być mniej

  • 10. Data: 2017-01-16 12:40:52
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "re" <r...@r...invalid> napisał w wiadomości

> [...]
    > fabrycznie ..
    > ---
    > Ale jaki problem ? Teraz 14,5, a wcześniej to już nie pamiętam, ale

    zastanów się jeszcze raz jak to w końcu jest- w pierwszym poście pisałeś:
    "Napięcie w instalacji wydaje się na razie niższe, ale światła nie
    przygasają już po zatrzymaniu silnika"
    a teraz, że wcześniej było mniej...

    --
    pozdr