  • 1. Data: 2015-05-23 12:22:59
    Temat: Znak B-25
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Witam.
    Zastanawia mnie jedna rzecz.
    Jest ulica. Na niej znajduje się znak B-25. Czy można ominąć pojazd, który stoi
    przy prawej krawędzi stojący wszystkimi kołami na ulicy i silnik pracuje -
    zatrzymał się, aby "wysadzić" pasażerkę (według przepisów to nie jest
    wyprzedzanie, ale omijanie)? Nie ma znaków poziomych.

  • 2. Data: 2015-05-23 15:58:12
    Temat: Re: Znak B-25
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2015-05-23 o 12:22, qwerty pisze:
> [...]
    > silnik pracuje - zatrzymał się, aby "wysadzić" pasażerkę (według
    > przepisów to nie jest wyprzedzanie, ale omijanie)? Nie ma znaków poziomych.

    TAK

  • 3. Data: 2015-05-24 11:47:10
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23-05-15 o 12:22, qwerty pisze:
> [...]
    > silnik pracuje - zatrzymał się, aby "wysadzić" pasażerkę (według
    > przepisów to nie jest wyprzedzanie, ale omijanie)? Nie ma znaków poziomych.
    Sam podałeś argumenty, z których wynika, że tak. To omijanie, a nie
    wyprzedzanie.

  • 4. Data: 2015-05-24 22:40:00
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    .pl...
    > Sam podałeś argumenty, z których wynika, że tak. To omijanie, a nie
    > wyprzedzanie.

    Wolę się upewnić. :)

  • 5. Data: 2015-05-26 16:18:38
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Sat, 23 May 2015 12:22:59 +0200, qwerty napisał(a):

    > Jest ulica. Na niej znajduje się znak B-25
    A mógłbyś, tak po ludzku, napisać o jaki znak chodzi,
    nie posiłkując się modną ostanio "symboliką"?
    Po odpowiedziach wnoszę, że chodzi Ci o "zakaz wyprzedzania", wolę się
    jednak upewnić ;-)

    --
    pozdro
    poreba

  • 6. Data: 2015-05-26 18:44:47
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "poreba" napisał w wiadomości grup
    net...
    > A mógłbyś, tak po ludzku, napisać o jaki znak chodzi,
    > nie posiłkując się modną ostanio "symboliką"?
    > Po odpowiedziach wnoszę, że chodzi Ci o "zakaz wyprzedzania", wolę się
    > jednak upewnić ;-)

    Tak, chodzi mi o zakaz wyprzedzania.