  • 1. Data: 2017-10-22 22:06:34
    Temat: Znaleźne za rower miejski?
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Znalazłem taki i myślę, że należy mi się ustawowe 10% znaleźnego :-o
    Kto konkretnie jest właścicielem rowerów (W-wa), jakaś spółka komercyjna czy spółka
    miejska (bo chyba nie samo m.st.)?
    Czy znana jest cena zakupu i wartość powiedzmy rocznego roweru (aby wyliczyć 10%) -
    ile za sztukę kosztowały / są warte (może wg jakiejś zawieranej umowy "najmu"? nigdy
    nie korzystałem z tego sprzętu) rowery miejskie, jeśli nie w W-wie to może choć w
    innych miastach?

  • 2. Data: 2017-10-22 23:24:16
    Temat: Re: Znaleźne za rower miejski?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22-10-17 o 22:06, ń pisze:
> [...]
    > zawieranej umowy "najmu"? nigdy nie korzystałem z tego sprzętu)
    > rowery miejskie, jeśli nie w W-wie to może choć w innych miastach?

    Oddaj do Biura Rzeczy Znalezionych i zastrzeż znaleźne.

  • 3. Data: 2017-10-22 23:49:05
    Od: ń <ń@ń.ń>

    To zastrzeżenie znaleźnego to jakaś formalna czynność? Przecież i tak trzeba oddać.

    -----

  • 4. Data: 2017-10-22 23:54:36
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22-10-17 o 23:49, ń pisze:
    > To zastrzeżenie znaleźnego to jakaś formalna czynność? Przecież i tak trzeba oddać.

    Tak. Należy się, o ile zastrzeżesz.

  • 5. Data: 2017-10-23 12:41:07
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-10-22 o 22:06, ń pisze:
> [...]
    nie korzystałem z tego sprzętu) rowery miejskie, jeśli nie w W-wie to może choć w

    Znalazłeś mówisz zgubione?
    A zobacz ile samochodów po ulicach stoi.
    Znaleźne znacznie większe:-o

    https://zdm.waw.pl/uploads/przetargi/2016-08-02_DPZ_
    44_PN_37_16_wybor-najk-oferty.pdf

  • 6. Data: 2017-10-23 12:46:44
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    Jeśli masz dodatkowe pytania np. ile rowerów i punktów to tu:
    https://zdm.waw.pl/zamowienia-publiczne/737