  • 11. Data: 2007-02-04 21:20:19
    Temat: Re: Zniesienie limitów przez TP w Neostradzie to IMHO krok w kierunku normalności !
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Sun, 04 Feb 2007 19:18:12 +0100, Maksymilian Muller wrote:

    > Ps. A co do samego posuniecia moim zdaniem dobry krok, teraz neostrada
    > nie jest na koncu lancucha pokarmowego (priorytetow) w polpaku tylko
    > ewentualny bitstream ;-)

    a nie jest przypadkiem tak, ze BSA to PVC o gwarantowanych parametrach z
    punktu styku do klientow ?

    --
    futszaK
    0601061867

  • 12. Data: 2007-02-04 21:31:23
    Temat: Re: Zniesienie limitów przez TP w Neostradzie to IMHO krok w kierunku normalnos'ci !
    Od: Maksymilian Muller <p...@m...com>

    futszaK napisał(a):

    > a nie jest przypadkiem tak, ze BSA to PVC o gwarantowanych parametrach z
    > punktu styku do klientow ?

    Moze inaczej :-) pomysl jako admin lub prezes TP jak sprawic konkurencji
    problemy? Bo przeciez taki klient netii nie bedzie dzwonil do TP i to
    netia bedzie beee bo cos kiepsko dziala, awaria.....i co taka netia moze
    zrobic ?

    Max

  • 13. Data: 2007-02-04 21:33:25
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Sun, 04 Feb 2007 21:02:55 +0100, Lee wrote:

    > - bezrobocie spad?o, bo 2 mln m?odych ambitnych ludzi wyjecha?o do pracy za
    > granic?

    nie mlodzi ambitni tylko ci ktorzy nie potrafili zapewnic sobie dochodu
    minimum 2k w kraju (wsie i male miasteczka), 3k (miasta) czy tez
    4k (warsiaffka)

  • 14. Data: 2007-02-04 21:56:22
    Temat: Re: Zniesienie limitów przez TP w Neostradzie to IMHO krok w kierunku normalno?ci !
    Od: "Radoslaw HORODNICZY" <r...@g...com>

    Użytkownik "futszaK" <f...@g...com> napisał w wiadomości

    > nie mlodzi ambitni tylko ci ktorzy nie potrafili zapewnic sobie dochodu
    > minimum 2k w kraju (wsie i male miasteczka), 3k (miasta) czy tez
    > 4k (warsiaffka)

    Smieszny jestes, albo slabo znasz zjawisko, wiekszosc ludzi ktorych znam
    i wyjechala to porzadni ludzie, ktorzy nie moga patrzec na to co sie dzieje
    w kraju, za to wieksza czesc ludzi ktorzy zostali to albo
    nieudacznicy/leserzy/kombinatorzy,
    albo ludzie ktorzy po prostu musza zostac ze wzgledu na rodzine itp..., sam mam
    dobra prace
    i mysle czy nie wyjechac bo juz rece opadaja jak widze co sie robi z moimi
    podatkami.

  • 15. Data: 2007-02-04 22:39:18
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Maksymilian Muller napisał(a):

> [...]
    > problemy? Bo przeciez taki klient netii nie bedzie dzwonil do TP i to
    > netia bedzie beee bo cos kiepsko dziala, awaria.....i co taka netia moze

    Dobre pytanie :-) Netia może wziąć ofertę ramową BSA i przeczytać punkt
    3.3.2.2.e: "TP jest zobowiązana do wypłacenia kar umownych, gdy naruszy
    postanowienia Umowy o Dostępie w następujących punktach:
    e. przekroczony zostanie czas naprawy Łącza Abonenckiego, na którym
    świadczona jest Usługa - 300 złotych za każdy dzień opóźnienia."

    Ja bym tam sam psuł łącza co jakiś czas :-P

    M.

  • 16. Data: 2007-02-04 22:53:38
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Sun, 04 Feb 2007 22:56:22 +0100, Radoslaw HORODNICZY wrote:

> [...]
    > i wyjechala to porzadni ludzie, ktorzy nie moga patrzec na to co sie dzieje
    > w kraju, za to wieksza czesc ludzi ktorzy zostali to albo

    a jak sobie wyobrazasz zycie w tym kraju bez umiejetnosci sprawnego
    kombinowania ?

    > dobra prace
    > i mysle czy nie wyjechac bo juz rece opadaja jak widze co sie robi z
    > moimi podatkami.

    zakombinuj zeby ich nie placic, jakies koszty, inwestycja w nieruchomosci,
    cokolwiek :>

    -
    -

  • 17. Data: 2007-02-04 23:06:16
    Od: VoMi7 <v...@n...tlen.pl>

    Maciej Bebenek napisał(a):

> [...]
    > świadczona jest Usługa - 300 złotych za każdy dzień opóźnienia."
    >
    > Ja bym tam sam psuł łącza co jakiś czas :-P

    tak tylko ze te 300 nie nalezą sie abonentowi tylko operatorowi dla
    którego jest zestawiane BSA :P

    Pozdr.

    VoMi7

  • 18. Data: 2007-02-04 23:13:36
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    VoMi7 napisał(a):

    > tak tylko ze te 300 nie nalezą sie abonentowi tylko operatorowi dla
    > którego jest zestawiane BSA :P

    Pytanie było - co ma zrobić Netia :-)

    M.

  • 19. Data: 2007-02-05 00:05:16
    Od: "zeluq" <z...@m...pl>

> [...]
    > itp..., sam mam dobra prace
    > i mysle czy nie wyjechac bo juz rece opadaja jak widze co sie robi z

    hmm, u mnie doslownie wszyscy blokersi wyjechali, robia nam opinie za
    granica heh, ale przynajmniej jest spokoj :)

    --
    zeluq

  • 20. Data: 2007-02-05 08:20:09
    Od: VoMi7 <v...@n...tlen.pl>

    Maciej Bebenek napisał(a):

    > Pytanie było - co ma zrobić Netia :-)

    dalej udawać konkurencje :P

    netia to jest firma, która jest nie poważna widać to jeszcze bardziej
    jak wykupiła Futuro... 2 niepoważna firmy cos do siebie przyciąga.

    VoMi7