  • 11. Data: 2010-10-29 17:30:22
    Temat: Re: Znów koparka wrogiem polskiego Internetu?
    Od: Airen <a...@o...pl>

    On 28 Paź, 16:26, Sławek Lipowski <s...@l...org> wrote:

    > Sugerujesz, że NOC AC-X kłamie przekazując informacje swoim klientom?

    Kolega sugerował, że najprawdopodobniej któryś z zagranicznych peerów
    PLIXa odpadł z niego w wyniku awarii światłowodu. Taka
    charakterystyka punktów wymiany ruchu, nie ma się co podniecać gdy
    jakieś prefiksy znikają. Jeśli kogoś to bardzo stresuje, to nie
    powinien kupować tego typu łącza, tylko łącze z pełną tablicą i
    pozostawić operatorowi zadanie zapewnienia routingu do światowych
    sieci.

    Herlok Sz.

  • 12. Data: 2010-10-30 09:42:42
    Od: Sławek Lipowski <s...@l...org>

    W dniu 29.10.2010 19:30, Airen pisze:

    > Kolega sugerował, że najprawdopodobniej któryś z zagranicznych peerów
    > PLIXa odpadł z niego w wyniku awarii światłowodu. (...)
    >
    > Herlok Sz.

    Ok, rozumiem. Wcześniejszej wypowiedzi tak nie odebrałem. Nie dotarło do
    mnie, że chodzi o zagraniczny peer PLIXa. Być może dlatego, że byłem
    wtedy jeszcze przed analizą nagłówka wiadomości i nie wiązałem wtedy
    jeszcze tej niepodpisanej wypowiedzi z nikim z PLIXa. Być może czytałem
    w za dużym biegu, a może za bardzo rozproszyła mnie uszczypliwość
    dalszej wypowiedzi.

    Dzięki za wyjaśnienia. Pozdrawiam.

    --
    Sławek Lipowski