  • 1. Data: 2018-05-15 15:47:15
    Temat: Znowu BMW
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    Szybkie i wściekłe BMW wbiło się z boku w lohrę z autami,
    która następnie przebiła barierę i przewróciła się na przeciwległym pasie
    zderzając się z audi, 2 rannych, 1,5mln strat, kierownik bmw podobno nie
    miał aktalnych badań technicznych.

    http://www.bielskiedrogi.pl/6241_zdjecia_laweta_na_b
    oku_zablokowana_trasa_dk81_w_drogomyslu.html

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 2. Data: 2018-05-15 17:55:18
    Temat: Re: Znowu BMW
    Od: scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 15.05.2018 o 15:47, Janusz pisze:
> [...]
    > miał aktalnych badań technicznych.
    >
    > http://www.bielskiedrogi.pl/6241_zdjecia_laweta_na_b
    oku_zablokowana_trasa_dk81_w_drogomyslu.html

    A widział ktoś 10+letnie E46 z ważnym OBTP? :D

  • 3. Data: 2018-05-15 17:55:37
    Od: scobowski <s...@t...pl>

  • 4. Data: 2018-05-16 11:33:21
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-05-15 o 17:55, scobowski pisze:

    oku_zablokowana_trasa_dk81_w_drogomyslu.html

    > A widział ktoś 10+letnie E46 z ważnym OBTP?
    Ale co mnie to obchodzi? Ma mieć i tyle, ja mam.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 5. Data: 2018-05-16 12:48:40
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-05-15 o 15:47, Janusz pisze:
> [...]
    > miał aktalnych badań technicznych.
    >
    > http://www.bielskiedrogi.pl/6241_zdjecia_laweta_na_b
    oku_zablokowana_trasa_dk81_w_drogomyslu.html

    A tu widok też z góry
    http://joemonster.org/filmy/90819/Moment_wypadku_sam
    ochodu_ciezarowego_na_trasie_DK_81_w_Drogomyslu

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 6. Data: 2018-05-16 17:17:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Janusz" napisał w wiadomości grup
> [...]
    > pasie
    > zderzając się z audi, 2 rannych, 1,5mln strat, kierownik bmw podobno

    Prezydent mial wazne, i co - opona pekla i poszedl w pole, bo tira
    zabraklo :-)

    oku_zablokowana_trasa_dk81_w_drogomyslu.html
    >A tu widok też z góry
    >http://joemonster.org/filmy/90819/Moment_wypadku_sa
    mochodu_ciezarowego_na_trasie_DK_81_w_Drogomyslu

    Juz prawie jak w Rosji - jest wypadek, jest kamera :-)
    Ma ktos zapisany "najlepiej udokumentowany wypadek", gdzie kamery byly
    4 ?

    Ale tak sie na to patrzac:
    -dzielne to BMW, dalo wielkiej ciezarowce rade,
    -a tirman na pewno przekroczyl predkosc :-)

    -gdybym to ja filmowal ... dalo sie uniknac zderzenia, czy nie dalo ?

    J.

  • 7. Data: 2018-05-16 17:34:16
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-05-16 o 17:17, J.F. pisze:

    > Ale tak sie na to patrzac:
    > -dzielne to BMW, dalo wielkiej ciezarowce rade,
    > -a tirman na pewno przekroczyl predkosc :-)
    >
    > -gdybym to ja filmowal ... dalo sie uniknac zderzenia, czy nie dalo ?
    Też się nad tym zastanawiałem ale wątpię,
    jakby od razu hamował jak bmw się wbiło to może, ale kto
    by wtedy wiedział jak sie to skończy, a jak lora przebiła barierki to juz
    było za pózno, a uciec nie było gdzie,bo cała droga zatarasowana.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 8. Data: 2018-05-16 20:57:51
    Od: j...@i...pl

    On Tue, 15 May 2018 15:47:15 +0200, Janusz <j...@o...pl> wrote:

> [...]
    >miał aktalnych badań technicznych.
    >
    >http://www.bielskiedrogi.pl/6241_zdjecia_laweta_na_
    boku_zablokowana_trasa_dk81_w_drogomyslu.html

    Nagranie z kamerki tego czerwonego Audi

    https://www.youtube.com/watch?v=D6quj2IYWqY

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 9. Data: 2018-05-16 22:48:10
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 16-05-2018 o 20:57, j...@i...pl pisze:

    oku_zablokowana_trasa_dk81_w_drogomyslu.html

    > Nagranie z kamerki tego czerwonego Audi
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=D6quj2IYWqY

    Chyba 5 raz w tym wątku....

  • 10. Data: 2018-05-17 18:34:07
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 16 May 2018 22:48:10 +0200, Cavallino
    <c...@k...pl> wrote:

    >Chyba 5 raz w tym wątku....

    To chyba ja połowy wątku nie widzę ;)