  • 1. Data: 2017-10-19 14:03:06
    Temat: Znowu o kolejnym pojeździe elektrycznym :-)
    Od: z <...@...pl>

    Syn połamał hulajnogę. Muszę kupić nową najlepiej wyczynową :-)
    Ale napatoczyła mi się hulajnoga elektryczna schludnie wyglądająca
    Xiaomi Mijia Scooter
    i mam plan żeby zostawić samochód i te moje 4 km do pracy ;-) pokonywać
    elektrycznie :-)
    Liczę na wytknięcie wszelakich wad, wskazanie konkurencji i wszelakie
    wybrzydzania :-)
    Bo recenzje w necie jako zbyt optymistyczne.
    http://antyweb.pl/recenzja-xiaomi-mijija-scooter-ele
    ktryczna-hulajnoga/

    PS. Rower jest alternatywą z której korzystam :-)

  • 2. Data: 2017-10-20 16:00:43
    Temat: Re: Znowu o kolejnym pojeździe elektrycznym :-)
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Thu, 19 Oct 2017 14:03:06 +0200, z napisał(a):

> [...]
    > http://antyweb.pl/recenzja-xiaomi-mijija-scooter-ele
    ktryczna-hulajnoga/

    > PS. Rower jest alternatywą z której korzystam :-)

    Autor pisze:
    "rama wykonana jest z lotniczego aluminium" ... ;)

    Z uwagi na ostatnie problemy KOBE
    daj sobie spokój

  • 3. Data: 2017-10-21 10:32:41
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-10-20 o 16:00, dantes pisze:
    > Autor pisze:
    > "rama wykonana jest z lotniczego aluminium" ... ;)

    To może coś z decathlonu ;-)
    Revolt 2.0 Revoe W polskim sklepie z gwarancją i drogo
    Jest tego więcej na rynku wieje właśnie tandetą

  • 4. Data: 2017-10-21 15:24:19
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2017-10-19 o 14:03, z pisze:

    > Syn połamał hulajnogę. Muszę kupić nową najlepiej wyczynową :-)

    Myślałem, że deski są teraz na topie a hulajnogi faux pas...

    > Ale napatoczyła mi się hulajnoga elektryczna schludnie wyglądająca
    > Xiaomi Mijia Scooter
    > i mam plan żeby zostawić samochód i te moje 4 km do pracy ;-) pokonywać
    > elektrycznie :-)

    Masz 4 km do pracy i jeździsz samochodem? A teraz chcesz się przesiąść
    na hulajnogę? Dorosły facet?

    To znaczy - ch# mi do tego i nie chce Cię oceniać, ale to jest 30
    minutowy spacer.

> [...]
    > wybrzydzania :-)
    > Bo recenzje w necie jako zbyt optymistyczne.

    Klawiter robił niedawno test dwóch desek i tej Xiaomi.

    > PS. Rower jest alternatywą z której korzystam :-)

    No już lepiej! Szkoda by mi było odpalać samochód na 4 km :)

  • 5. Data: 2017-10-21 17:50:26
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 21-10-2017 o 15:24, PlaMa pisze:
> [...]

    > na hulajnogę? Dorosły facet?
    >
    > To znaczy - ch# mi do tego i nie chce Cię oceniać, ale to jest 30

    Wojsko idzie 6 km/h.
    Normalny człowiek wolniej....

    A już godzina w deszczu lub śniegu i mrozie to w ogóle totalna
    przyjemność....

  • 6. Data: 2017-10-21 18:01:28
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Masz 4 km do pracy i jeździsz samochodem? A teraz chcesz się przesiąść
    > na hulajnogę? Dorosły facet?
    >
    > To znaczy - ch# mi do tego i nie chce Cię oceniać, ale to jest 30
    > minutowy spacer.

    Zamknij oczy, odpręż się i opisz jak widzisz tą wędrówkę. Co widzisz po
    lewej, co po prawej, czy idziesz po chodniku?

    Tutaj masz przykładowe 4km w kierunku Łodzi, innej drogi nie ma -
    https://www.google.pl/maps/@51.752195,19.3750882,3a,
    75y,76.34h,69.08t/data=!3m6!1e1!3m4!1sqUnK4-2tQauFUy
    jyzPgKHQ!2e0!7i13312!8i6656

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 7. Data: 2017-10-21 19:48:25
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Sat, 21 Oct 2017 17:50:26 +0200, Cavallino wrote:
    > Wojsko idzie 6 km/h.
    > Normalny człowiek wolniej....

    E tam, normalny człowiek bez karabinu idzie i w ludzkich butach, więc
    lżej :)

    > A już godzina w deszczu lub śniegu i mrozie to w ogóle totalna
    > przyjemność....

    Nie wiem czy na hulajnodze w takiej sytuacji jest lepiej... Kółka ma to
    malutkie, nie wiem jak jazda po miejskim śniegu wygląda.

    Mateusz

  • 8. Data: 2017-10-21 20:43:51
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > E tam, normalny człowiek bez karabinu idzie i w ludzkich butach, więc
    > lżej :)

    Ale wolniej. Co chwila przejście przez jezdnię i światła.
    Wojsko te 6km/h miało liczone w otwartym terenie bez przeszkadzajek.

    > Nie wiem czy na hulajnodze w takiej sytuacji jest lepiej... Kółka ma to
    > malutkie, nie wiem jak jazda po miejskim śniegu wygląda.

    Jak zwykle łatwiej nieść niż jechać.
    Bez krawężnikowy zjazd z chodnika na przejście to coś co przez wiele
    lat przerastało naszych drogowców. O ile na rowerze się da to już na
    wózku inwalidzkim nie bardzo.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2017-10-21 22:49:38
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 21.10.2017 o 15:24, PlaMa pisze:
    > To znaczy - ch# mi do tego i nie chce Cię oceniać, ale to jest 30
    > minutowy spacer.

    godzina

  • 10. Data: 2017-10-21 23:03:50
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    > E tam, normalny człowiek bez karabinu idzie i w ludzkich butach, więc
    > lżej :)

    Ale raczej nienauczony do długich marszów.

    > Nie wiem czy na hulajnodze w takiej sytuacji jest lepiej... Kółka ma to
    > malutkie, nie wiem jak jazda po miejskim śniegu wygląda.

    O pomyśle z hulajnogą przez grzeczność się nie wypowiadam.
    Rower brzmi dużo lepiej w takim przypadku.

    A odpowiadałem na krytykę jazdy samochodem - na tej grupie cokolwiek bez
    sensu.
    Nawet uwzględniając kretyńską modę na pseudosport za każdą cenę np.
    własnej śmierci na maratonie.....