  • 1. Data: 2017-08-03 13:22:23
    Temat: Zoiper na kompie - ustawienia
    Od: colnet <u...@i...pl>

    Mam na swoim komputerze Linux Mint32 bit i na nim Zoipera. Zoiperem
    udaje mi się połączyć, tylko raz jak na razie bo rozmówca zdążył mi
    powiedzieć że strasznie duże szumy i nic nie słyszy, po czym się
    rozłączył. W programie jest wiele ustawień, choćby codecki, przypuszczam
    że można coś ustawić tak żeby było lepiej słychać. Ja słyszałem dobrze
    rozmówcę. Sieć internet to brytyjski Virgin, a operator Voip to polski
    Tlenofon, zamierzam często dzwonić do Polski.

REKLAMA

Wzory dokumentów

Wyszukaj i pobierz za darmo: