  • 1. Data: 2015-08-24 23:23:30
    Temat: Zrob to sam
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ... nie, czasy Slodowego i czynow spolecznych sie skonczyly

    http://www.gazetalubuska.pl/apps/pbcs.dll/article?AI
    D=/20150616/POWIAT23/150619592

    W skrocie: Mieszkancy wsi sami naprawili sobie most.
    Efekt: sa podejrzani.

    Choc prawde mowiac, w swietle roznych przepisow ... chyba dobrze
    wladza robi.

    A swoja droga - kto mial zaplacic tych 30 tys, ze tak woleli
    spolecznie ?

    J.

  • 2. Data: 2015-08-24 23:53:17
    Temat: Re: Zrob to sam
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    > wladza robi.
    >
    > A swoja droga - kto mial zaplacic tych 30 tys, ze tak woleli

    Glupcy jeszcze zdjecia sobie robili przy pracy. Jakby pomysleli, to mogliby
    zeznawac, ze to robota nieznanych sprawców.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 3. Data: 2015-08-25 00:11:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 24 Aug 2015 23:53:17 +0200, yabba napisał(a):
    > Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    D=/20150616/POWIAT23/150619592

    > Glupcy jeszcze zdjecia sobie robili przy pracy. Jakby pomysleli, to mogliby
    > zeznawac, ze to robota nieznanych sprawców.

    Otoz to. Albo ... cud.
    Poprosili Najswietsza Panienke, i most sie naprawil ..

    J.

  • 4. Data: 2015-08-25 00:13:38
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Teraz im zostało mówić że piach kradli jak ktoś im zdjęcie zrobił.

  • 5. Data: 2015-08-25 10:56:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" napisał w wiadomości
    >Teraz im zostało mówić że piach kradli jak ktoś im zdjęcie zrobił.

    Kto wie, moze to i najlepsze rozwiazanie.

    Ale czy ja dobrze widze ?
    Zamiast budowac most, to oni wstawili rure i zasypali ziemia.

    Hm ... jaka budowa, mysmy tylko troche piasku do rzeki wrzucili :-)

    J.

  • 6. Data: 2015-08-25 12:18:54
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2015-08-25 o 10:56, J.F. pisze:

> [...]
    > Zamiast budowac most, to oni wstawili rure i zasypali ziemia.
    >
    > Hm ... jaka budowa, mysmy tylko troche piasku do rzeki wrzucili :-)

    I w przypadku wezbrania tego strumyka mają powódź w okolicy - zaraz
    gałęzie zatkają tę rurkę, woda przeleje się wierzchem, przy okazji
    zalewając nieco teren wokół i wypłucze ziemię spod uszkodzonej
    konstrukcji...
    Generalnie - Słodowy zrobił by to o niebo lepiej.
    T.

  • 7. Data: 2015-08-25 17:08:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]
    >konstrukcji...
    >Generalnie - Słodowy zrobił by to o niebo lepiej.

    Miejscowi sa - moze wiedza, ze ten strumyk nigdy nie wylewa, moze inne
    przepusty tak zrobione, moze tak im proponowaly wladze wczesniej -
    wszak za 30 tys to porzadnego mostku sie chyba nie wystawi ?

    J.

  • 8. Data: 2015-08-26 13:21:22
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 24.08.2015 23:23, J.F. wrote:

> [...]
    > wladza robi.
    >
    > A swoja droga - kto mial zaplacic tych 30 tys, ze tak woleli

    Pewnie gmina. A gmina pieniędzy nie ma.

    Mnie zastanawia co innego. Wcześniej miał to być most,
    teraz jest to wał ziemny z małym przepustem, taką rurą
    na strumyczek.
    Ze zdjęć wynika, że wystarcza. Teraz wystarcza, ale małe
    rzeczki czasem na wiosnę lubią przybrać na wadze.
    Ktoś o tym myślał i przepust jest wystarczający, czy
    na wiosnę będą mieli zbiornik retencyjny w połowie wsi?

    pzdr
    bartgekltg

  • 9. Data: 2015-08-26 13:32:59
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2015-08-25 17:08, J.F. wrote:
    > Miejscowi sa - moze wiedza, ze ten strumyk nigdy nie wylewa,

    Otóż to. W końcu budują dla siebie więc to najlepiej wydane pieniądze -
    bez przeinwestowywania "na wszelki wypadek".

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 10. Data: 2015-08-26 15:12:06
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "bartekltg" <b...@g...com> wrote in message
> [...]
    > Ktoś o tym myślał i przepust jest wystarczający, czy
    > na wiosnę będą mieli zbiornik retencyjny w połowie wsi?

    to jest jakaś rzeczka smródka i tam raczej się nie zdarza żeby woda wzbierała to
    coś pewnie w rodzaju rowu melioracyjnego bardziej... popatrz sobie na google
    maps tam nie ma gór ani nic skąd ta woda miała by wzbierać

    Pzdr
    Piotrek