  • 1. Data: 2014-11-23 07:24:53
    Temat: Zróbmy akcję przeciwko słupkom
    Od: "Olek" <A...@S...pl>

    Podczas wczorajszej debaty HG-W chwaliła się jak
    to zwęża jezdnie i stawia wszędzie słupki żeby
    zniechęcić kierowców do jeżdżenia samochodem.
    To chyba w ramach przyjaznego miasta.
    Dotąd głosowałem na nią, ale teraz się zastanawiam.
    Utopia w postaci darmowej komunikacji miejskiej,
    które ma spowodować przesiadkę części kierowców
    z własnego transportu do publicznego też mi nie odpowiada.
    To kiełbasa wyborcza.

    Uważam, że warszawscy kierowcy powinni rozpocząć
    zorganizowaną akcję przeciwko zwężaniu jezdni i stawianiu
    dalszych słupków oraz powinni domagać się likwidacji tych
    już stojących. To żaden argument, że miasto już za to zapłaciło.
    Powinni te koszty zwrócić ci, którzy podejmowali durne decyzje.

    Pzdr.
    Olek

  • 2. Data: 2014-11-23 08:16:55
    Temat: Re: Zróbmy akcję przeciwko słupkom
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Witam,

    > Uważam, że warszawscy kierowcy powinni rozpocząć
    > zorganizowaną akcję przeciwko zwężaniu jezdni i stawianiu
    > dalszych słupków oraz powinni domagać się likwidacji tych
    > już stojących.

    Popelniasz dwa bledy:
    1. Sugerujesz, ze ludzie kieruja sie racjonalnymi wyborami
    2. Myslisz, ze kierowcy cokolwiek zrobia.
    Ide o zaklad, ze HGW wygra. Czemu? Ano dlatego:

    > Dotąd głosowałem na nią, ale teraz się zastanawiam.

    Nad czym tu sie k' zastanawiac? Sam ja wybierales, choc swoich pogladow
    nie ukrywala, wiadomo jakie ma podejscie do wielu spraw, jak probowala
    zrobic przekret jeszcze przed poprzednimi wyborami i co robila przez
    ostatnie lata, o czym duzo mozna by pisac. Wystarczy wspomniec o Galasie
    caly czas na swoim stanowisku.
    Nie zastanowilo Cie rowniez jak dojeżdza do swojej pracy.
    DC po wojnie niestety zawsze byla miasteczkiem pelnym czerwonych, wiec
    jak wspomnialem, jestem gotow sie zalozyc, ze wygra.

    > To żaden argument, że miasto już za to zapłaciło.
    > Powinni te koszty zwrócić ci, którzy podejmowali durne decyzje.

    Ty chyba w Polsce od niedawna, co?;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Pawel Chorzempa

  • 3. Data: 2014-11-23 08:46:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-11-23 07:24, Olek wrote:

    > Uważam, że warszawscy kierowcy powinni rozpocząć
    > zorganizowaną akcję przeciwko zwężaniu jezdni i stawianiu
    > dalszych słupków oraz powinni domagać się likwidacji tych
    > już stojących.

    I jak taka akcja miałaby wyglądać?

    Shrek.

  • 4. Data: 2014-11-23 08:53:53
    Od: Jadwiga ze s Torunia <j...@...torunia>

    W dniu 2014-11-23 o 08:46, Shrek pisze:

    > I jak taka akcja miałaby wyglądać?
    >
    > Shrek.

    To jest taka akcja żebyś dał piątaka. ;-)

    http://www.youtube.com/watch?v=-h057K7E3io

    --
    Jadwiga z Torunia
    No ewentualnie zostawić zmianę czasu jesienną, zlikwidować wiosenną.

  • 5. Data: 2014-11-23 08:57:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-11-23 08:53, Jadwiga ze s Torunia wrote:

    > To jest taka akcja żebyś dał piątaka. ;-)
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=-h057K7E3io

    To choć generalnie z akcją usuwania słupków się nie zgadzam, to chętnie
    wysunę swoją kandydaturę na stanowisko skarbnika;)

    Shrek.

  • 6. Data: 2014-11-23 09:41:24
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 23 Nov 2014 07:24:53 +0100, Olek napisał(a):

    > Uważam, że warszawscy kierowcy powinni rozpocząć
    > zorganizowaną akcję przeciwko zwężaniu jezdni i stawianiu
    > dalszych słupków oraz powinni domagać się likwidacji tych
    > już stojących

    Jasne. I najlepiej jakby zlikwidować chodniki, dopiero by było szeroko.
    --
    Jacek

  • 7. Data: 2014-11-23 09:50:00
    Od: e-Shrek <e-shrek@wp_to_usuwasz.pl>

    On 2014-11-23 09:41, Jacek Maciejewski wrote:

    > Jasne. I najlepiej jakby zlikwidować chodniki, dopiero by było szeroko.

    Nie, lepiej majac szeroka jezdnie i szerokie chodniki dodatkowo te
    jezdnie pozwezac...

    Na codzien jezdze zbiorkomem, ale wczoraj musialem skorzystac z
    samochodu. Chcialem odebrac przy okazji przesylke z empiku na Nowym
    Swiecie. Niestety w obszerze Krucza, Smolna, pl. Trzech Krzyzy nie dalo
    sie znalezc zadnego miejsca. Albo dla kalek, albo stawiaja slupki, albo
    ukladaja kostke na chodnikach. Na pozostalych miejscach oczywiscie z
    tego powodu tlok jak diabli ...

    --
    e-Shrek

  • 8. Data: 2014-11-23 09:52:59
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sun, 23 Nov 2014 09:41:24 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Jasne. I najlepiej jakby zlikwidować chodniki, dopiero by było szeroko.

    Zakazać do miasta wstępu pieszym! To oni ograniczają Św. Przepustowopść.
    Wyobraź sobie miasto bez chodników, przejść dla pieszych, z parkingami w
    miejscu parków. Żadnych korków, mnóstwo miejsc parkingowych - raj na Ziemi!

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 9. Data: 2014-11-23 10:19:02
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

> [...]
    > miejscu parków. Żadnych korków, mnóstwo miejsc parkingowych - raj na Ziemi!

    Skoro juz puszczamy wodze fantazji, choc akurat ta wizja jest blizsza
    spelnienia przez HGW, to wjazd do miasta platny, ale nawet jak
    zaplacisz, to trudno przejechac, bo swiatla co 100m, na 1 pasmowej ulicy
    stoi w korku karetka na sygnale, ktorej przygladaja sie zachwyceni
    dalekowzrocznoscia HGW przechodnie na szerokim jak ladowisko dla A380
    chodniku oddzielonym slupkami. Z zakupami i dzieckiem w goraczce
    spacerujesz tedy relaksacyjnie chodnikiem do doktora, ktory nieco sie
    spozni, bo dzwonil wlasnie, ze autobus na bus pasie sie zepsul, a korek
    na pozostalych jest az do Gdanska. Uszczesliwiony widokiem parku w
    miejscu dawnego ronda, widzac odholowywany pojazd jakiegos desperata,
    ktorego samochod troche wystawal, cieszysz sie sadystycznie, ze nie
    przyjechales samochodem.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 10. Data: 2014-11-23 10:47:05
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Pawel,

    Sunday, November 23, 2014, 10:19:02 AM, you wrote:

> [...]
    > miejscu dawnego ronda, widzac odholowywany pojazd jakiegos desperata,
    > ktorego samochod troche wystawal, cieszysz sie sadystycznie, ze nie

    Poleciało na p.r.h.n. :)

    --
    Best regards,
    RoMan