  • 1. Data: 2014-07-19 21:33:17
    Temat: Zrzuta na Snickersy?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello all,

    Robimy zrzutę na Snickersy dla anacrona? Zrujnował się na 46.18PLN i
    płakał w samochodzie. Chyba na tylnym siedzeniu.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 2. Data: 2014-07-19 22:09:48
    Temat: Re: Zrzuta na Snickersy?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-07-19, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:
    > Hello all,
    >
    > Robimy zrzutę na Snickersy dla anacrona? Zrujnował się na 46.18PLN i
    > płakał w samochodzie. Chyba na tylnym siedzeniu.

    Ale o co chodzi? :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2014-07-19 22:40:43
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello AZ,

    Saturday, July 19, 2014, 10:09:48 PM, you wrote:

    > Ale o co chodzi? :-)

    Wejdź na gazeta.pl...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 4. Data: 2014-07-19 22:49:00
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-07-19, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > Wejdź na gazeta.pl...

    Widze, ze jest parcie na szklo... Jakby co to ja na te snickersy sie doloze...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2014-07-19 23:04:20
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello AZ,

    Saturday, July 19, 2014, 10:49:00 PM, you wrote:

    > Widze, ze jest parcie na szklo... Jakby co to ja na te snickersy sie doloze...

    Tylko to trzeba tak, żeby paragon był na 46.18PLN - koniecznie trzeba
    zrobić zdjęcie i opublikować.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 6. Data: 2014-07-19 23:06:59
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Tylko to trzeba tak, żeby paragon był na 46.18PLN - koniecznie trzeba
    > zrobić zdjęcie i opublikować.
    jego kasa robi z nią co chce.
    Z drugiej strony, dał biedakowi "rybę" a nie "wędkę"
    ToMasz

  • 7. Data: 2014-07-19 23:24:05
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello ToMasz,

    Saturday, July 19, 2014, 11:06:59 PM, you wrote:

    > jego kasa robi z nią co chce.

    Rozumiem sympatię dla imiennika ale nie uważasz, że publikacja
    paragonu to już przegięcie?

    > Z drugiej strony, dał biedakowi "rybę" a nie "wędkę"

    Możesz mi powiedzieć, co bezdomny ma w taki upał zrobić z masłem
    wędliną i jajkami? Wejść na jakiś dach i jajecznicę na dachówkach
    usmażyć?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 8. Data: 2014-07-19 23:42:11
    Od: JK <j...@i...pl>

    > Możesz mi powiedzieć, co bezdomny ma w taki upał zrobić z masłem
    > wędliną i jajkami? Wejść na jakiś dach i jajecznicę na dachówkach
    > usmażyć?

    A ty nie powinieneś czasem zmienić nazwiska na Cebulak?
    Zbiera mi się na wymioty, jak czytam te twoje wypociny.

    JK

  • 9. Data: 2014-07-20 00:04:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 19 Jul 2014 22:40:43 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello AZ,
    >
    > Wejdź na gazeta.pl...

    Moze jednak konkretny link - przeciez tam ich pelno, co chwila nowe
    dochodza, starsze znikaja, chcesz zebysmy 46.18 szukali ?

    J.

  • 10. Data: 2014-07-20 00:13:34
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** RoMan Mandziejewicz pisze tak:

    > Wejdź na gazeta.pl...

    z wrażenia, aż odblokowałem *facebook.com* w hosts :)

    Na początku lat 2000 była fala kupowania bezdomnym bułki ale potem to
    zanikło jakoś. Chyba ludzie się przyzwyczaili. Tyle nurków lata po
    śmietnikach teraz, że nawet dzieci się nie ogladaja za nimi.

    Mnie fascynuje, że nie ma w Polsce nawet takiej pracy prostej jak np
    koszenie trawników, że grzebanie w śmietnikach jest opłacalne.

    --
    Piter

    golf - 350 tyś km, nic nie póka nic nie stóka
    Niemiec pod kocem trzymał. Płakał jak sprzedawał.