    From: Marek S <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Zwierzę na masce...
    Date: Sat, 3 Nov 2018 01:12:37 +0100

    Witam.

    Chodzi o znak A18b. Dochodzi do zdarzenia w zasięgu obowiązywania znaku
    jak i po. Do niedawna tkwiłem w przekonaniu, że jeśli droga nie ma
    ostrzeżenia a jakiś jelonek rozwali nam auto, to odpowiedzialność ponosi
    za to zdarzenie zarządca drogi (konkretnie jego ubezpieczyciel). W
    pewnym sensie uzyskałem potwierdzenie tego faktu po tym gdy mój kumpel
    uzyskał w ten sposób odszkodowanie. Cieszył się, że do zdarzenia doszło
    dosłownie z 10m poza końcem obowiązywania ostrzeżenia.

    Tymczasem w sieci natknąłem się na artykuł (linku nie mogę odszukać), że
    jest dokładnie odwrotnie. Tam gdzie znak obowiązuje, to odpowiada
    nadleśnictwo. Wtedy odszkodowanie zostanie wypłacone, ale poza
    obowiązywaniem tego znaku już nie.

    Jak to w rzeczywistości jest?

    --
    Pozdrawiam,