  • 11. Data: 2018-11-04 01:12:42
    Temat: Re: Zwierzę na masce...
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2018-11-03 o 14:11, Shrek pisze:

    > Akurat to że państwo jest moim wrogiem rozumiem bardzo dobrze i jak będe
    > miał okazję coś z tego sobie wyrwać to spróbuję. Ale mimo wszytko szukam
    > w tym jakiejś logiki;)

    Jest jeszcze jeden bajer. Jak dzikie zwierzęta zrobią szkodę w polu, to
    za te szkody płaci koło łowieckie, z którego terenu to zwierze pochodzi.
    Koło cały czas nie jest jednak właścicielem takiego zwierzęcia tylko
    skarb państwa. No a skoro koła łowickie płacą za szkody rolnikom, to
    dlaczego nie mogą płacić kierowcom?
    Gdzie tu jest logika?

  • 12. Data: 2018-11-04 07:04:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.11.2018 o 16:38, J.F. pisze:

    > musisz sobie po prostu powiedziec, ze wiecej spoleczenstwa chce, zeby
    > ci zone wyrzucic z roboty i zatrudnic inna, mlodsza, ladniejsza :-)

    Nie idzmy tą drogą - zatrudnili faceta:P

    Shrek

  • 13. Data: 2018-11-07 20:46:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-11-03 o 06:39, Jacek pisze:
> [...]

    A propos - kurskowizja wlasnie ostrzega przed zwierzakami i zacheca do
    zwolnienia na widok znaku.
    Bo jak znak stoi i zwierze sie trafilo, to ubezpieczyciel moze
    zmniejszyc wyplate.

    Wynikaloby z tego, ze bez znaku jest jakis ubezpieczyciel i wyplaci
    ... ale czy pisowizji mozna wierzyc ?

    J.

  • 14. Data: 2018-11-07 21:40:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.11.2018 o 20:46, J.F. pisze:

> [...]
    > zmniejszyc wyplate.
    >
    > Wynikaloby z tego, ze bez znaku jest jakis ubezpieczyciel i wyplaci ...

    Pewnie AC.

    > ale czy pisowizji mozna wierzyc ?

    Czasem czegoś nie wiedzą i przypadkiem może się zdarzyć że powiedzą
    prawdę. Każdy może się pomylić - TVPiS też:P

    Shrek

  • 15. Data: 2018-11-08 16:12:16
    Od: Tadeusz <...@n...pl>

    > No dobra - ale śnieg też jest państwowy, więc czemu państwo nie
    > odpowiada jak się wypiedolę na śniegu w krajobraz?

    To akurat banalnie proste: żadne państwo o położeniu takim jak Polska
    nie da rady zakazać śniegu, natomiast zwierzyna w stanie wolnym jest
    własnością Państwa Polskiego zgodnie z wolą tegoż Państwa i to Państwo
    czerpie z tego korzyści chociażby z tytułu odpłatnej dzierżawy obwodów
    łowieckich ze zwierzyną, stąd Państwo Polskie ma obowiązek odpowiadać za
    szkody wyrządzone przez zwierzynę w stanie wolnym pojazdom na drogach, w
    miejscach w których Państwo nie ostrzega kierowców przed tą zwierzyną :-)

  • 16. Data: 2018-11-08 17:40:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.11.2018 o 16:12, Tadeusz pisze:

    > To akurat banalnie proste: żadne państwo o położeniu takim jak Polska
    > nie da rady zakazać śniegu
    Jak nie, jak tak. Dziś wieczorem projekt, jutro przegłosują,
    p.o.rezydent jutro max do 16 podpisze. Co to za problem, skoro dali radę
    jeden przesunąć z listopada na grudzień:P

    Shrek