  • 1. Data: 2019-10-11 20:34:45
    Temat: Zwracam honor ajfonomaniakom
    Od: z <...@...pl>

    Jakiś czas temu toczyliśmy tu zażarte dyskusje o zarządzaniu energią ;-)

    Dziś zrozumiałem o co chodziło drugiej stronie.

    Otóż w poszukiwaniu mojego jedynego wymarzonego telefonu ;-) wygrzebałem
    z szuflady ajfona 5C. Tak wiem... Stary (jak moje inne telefony), dla
    biedoty, zbyt mały na moje zmęczone oczy... Ale postanowiłem sprawdzić
    w standardowym moim zastosowaniu jak się dzisiaj sprawdzi. Nawigacja,
    dużo radia internetowwego, trochę fufufu.

    Oczywiście bateria zaczęła siadać koło południa kiedy moje inne telefony
    wytrzymywały przynajmniej do 16.00 (koniec pracy)

    Wyłączyłem go przy 26% naładowania żeby jeszcze w drodze do domu odpalić
    nawigację dla testów.

    Jakież było moje zdziwienie kiedy po włączeniu naładowanie pokazało 20%
    a przy próbie odpalenia aplikacji po prostu się wyłączył.
    Nie chciał już odpalić bez ładowania.

    Teraz już wiem co przeżywają fani marki. Wiem że telefon przy 1/5
    baterii może ZDECHNĄĆ BEZ UPRZEDZENIA. Wiem że kombinowanie na wszelakie
    sposoby jest jak najbardziej uprawnione aby tego drastycznego zjawiska
    nie doświadczyć

    Wiem że naprawienie tej WADY byłoby prostsze ale trzeba by się przyznać
    do błędów konstrukcyjnych A TEGO SIĘ NIE ROBI ;-)

    Współczuję WAM bracia w niedoli. Wsze życie musi być trudne.

    Inni pracują przy 3-5 procentach baterii, dostają komunikaty że już
    PORA, że UWAŻAJ, że podłącz ładowarkę a Wasz SPRZĘT wypina na Was tyłek
    i możecie go pocałować.

    Życzę dużo zdrowia ;-)

  • 2. Data: 2019-10-11 23:16:34
    Temat: Re: Sram na honor nabywców zgniłych ogryzków!
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 11.10.2019 o 21:22, ANTI junta EUdSSR pisze:

    > USrael to przeszło 60% ANALFABECI,

    Leczysz się czy już przestałeś bo nie pomagło?

    --
    Czarek

  • 3. Data: 2019-10-12 09:16:02
    Temat: Re: Zwracam honor ajfonomaniakom
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 11.10.2019 o 20:34, z pisze:
> [...]
    >
    > Inni pracują przy 3-5 procentach baterii, dostają komunikaty że już
    > PORA, że UWAŻAJ, że podłącz ładowarkę a Wasz SPRZĘT wypina na Was

    Fakt, dość dogłębnie oglądałem niedawno używaną 6Skę, bateria padała w
    oczach. Jak w takie g*no można wyposażać telefon...

  • 4. Data: 2019-10-12 09:16:22
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 11.10.2019 o 21:22, ANTI junta EUdSSR pisze:
    > !

    Przypominam że tu jest grupa dyskusyjna poświęcona GSM, a nie
    przytaczaniu faktów i mitów historycznych.

  • 5. Data: 2019-10-12 19:29:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 11 Oct 2019 20:34:45 +0200, z napisał(a):
> [...]
    >
    > Oczywiście bateria zaczęła siadać koło południa kiedy moje inne telefony
    > wytrzymywały przynajmniej do 16.00 (koniec pracy)

    A od ktorej ? Bo nawigacje i dane komorkowe duzo pradu ciagna.

> [...]
    > Nie chciał już odpalić bez ładowania.
    >
    > Teraz już wiem co przeżywają fani marki. Wiem że telefon przy 1/5

    Akurat to sie potrafi zdarzyc kazdej marce.
    Szczegolnie jak bateria stara i zuzyta.

    No ale skoro nie ma roznicy, to po co przeplacac :-)

    A nie dostales ostrzezenia ?

    J.

  • 6. Data: 2019-10-13 11:06:15
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-10-12 o 19:29, J.F. pisze:

    > A od ktorej ? Bo nawigacje i dane komorkowe duzo pradu ciagna.

    Google maps.

    > Akurat to sie potrafi zdarzyc kazdej marce.
    > Szczegolnie jak bateria stara i zuzyta.

    Nie pamiętam czegoś takiego przy 20%.
    Nawet często uspokajam żonę która chce ładować w takie sytuacji że
    spokojnie do wieczora Ci wystarczy ;-) Z3Compact.

    > A nie dostales ostrzezenia ?

    Żadnego

  • 7. Data: 2019-10-22 11:34:43
    Od: z <...@...pl>

    To takie jeszcze dopytanie? ;-)

    Czy we wszystkich ajfonach na uruchomienie hotspota (znaczy dogadanie
    się z innym urzadzeniem) pomaga tylko wejście w opcje hotspota?

    Oczywistym wydaje się lepsze pytanie dlaczego urzadzenia się nie łączą i
    trzeba coś tam klikać skoro hot spot jest stale włączony.

    Ale już się przyzwyczaiłem że te technologie działają dobrze w teorii...

    Dziwne dla mnie jest ZADZIAŁENIE tylko po wejściu w opcje a nie
    wyłączeniu i włączeniu

    Chcę zrozumieć filozofię tego systemu ;-) To taki emejzing?

  • 8. Data: 2020-01-09 13:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z ...@...pl ...

    > Jakież było moje zdziwienie kiedy po włączeniu naładowanie pokazało
    > 20% a przy próbie odpalenia aplikacji po prostu się wyłączył.
    > Nie chciał już odpalić bez ładowania.

    To objaw złego stanu baterii.
    Zdarza sie zarówno w ajfonach jak i w nieajfonach...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.

  • 9. Data: 2020-01-11 09:07:49
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-01-09 o 13:59, Budzik pisze:
    > To objaw złego stanu baterii.
    > Zdarza sie zarówno w ajfonach jak i w nieajfonach...

    Ostatni taki objaw zauważyłem w nokii 3310.
    Żeby tak nagle i ciemność.

    Moje telefony zazwyczaj były kupione jako używane. Symbian, windows,
    android. Mimo swoich wad czegoś takiego nie robiły.
    Być może baterie były już nadwyrężone ale ja pamiętam tylko komunikaty
    "naładuj zostało ci 5-10%" ;-)

    Być może za mała próba. FAKT

    Ręka do góry któremu ostatnio tak się zachował Android

  • 10. Data: 2020-01-11 18:59:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z ...@...pl ...

> [...]
    > "naładuj zostało ci 5-10%" ;-)
    >
    > Być może za mała próba. FAKT
    >
    > Ręka do góry któremu ostatnio tak się zachował Android

    No własnie mi :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,