  • 1. Data: 2009-12-24 10:10:32
    Temat: Życzenia
    Od: "Piotr J. Kolanok" <k...@m...mx.poczta.tlen.pl>

    Wesołych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia wszystkim programistom.

    Niech Wam się nie zdarzają błędy w programach i niech ludzie cenią Waszą
    pracę.

    P.S. Podobno o północy nawet komputerowcy mówią ludzkim głosem
    --
    ^^^

  • 2. Data: 2009-12-24 10:32:00
    Temat: Re: Życzenia
    Od: "krzysztof posluszny" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr J. Kolanok" napisał w wiadomości
> [...]
    > pracę.
    >

    > P.S. Podobno o północy nawet komputerowcy mówią ludzkim głosem

    Serdecznie dziękuję i dołanczam się do życzeń. Wesołych Świąt!!

  • 3. Data: 2009-12-24 12:28:49
    Od: Michal <n...@d...com>

    On Thu, 24 Dec 2009 11:10:32 +0100
    "Piotr J. Kolanok" <k...@m...mx.poczta.tlen.pl> wrote:

    > Wesołych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia wszystkim programistom.
    >
    > Niech Wam się nie zdarzają błędy w programach i niech ludzie cenią Waszą
    > pracę.

    Rowniez zycze wszystkiego najlepszego!

    > P.S. Podobno o północy nawet komputerowcy mówią ludzkim głosem

    a ludzie i tak nie rozumieja o czym mowia ;)

  • 4. Data: 2009-12-24 12:39:25
    Od: ArO <a...@g...com>

    bug sie rodzi - dzisiaj nie kodujemy xD

  • 5. Data: 2009-12-25 23:57:06
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@d...im.pwr.wroc.pl.nospam>

    On 24.12.2009, krzysztof posluszny wrote:

    > Serdecznie dziękuję i dołanczam się do życzeń. Wesołych Świąt!!
    ^^^^^^^^^
    Serdecznie życzę ci słownika, a resztę życzeń jako ateista na grupie
    technicznej mam głęboko w tupli.

    --
    Stanislaw Klekot

  • 6. Data: 2009-12-25 23:58:34
    Od: "krzysztof posluszny" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Stachu 'Dozzie' K." napisał w wiadomości

    > ^^^^^^^^^
    > Serdecznie życzę ci słownika, a resztę życzeń jako ateista na grupie
    > technicznej mam głęboko w tupli.

    A jaki słownik jako ateista mógłbyś polecić?

  • 7. Data: 2009-12-27 10:30:32
    Od: Michal <n...@d...com>

    On Sat, 26 Dec 2009 00:58:34 +0100
    "krzysztof posluszny" <w...@w...pl> wrote:

    > A jaki słownik jako ateista mógłbyś polecić?

    i jakie to powody tobie jako ateiscie przyswiecaja aby nie skladac
    sobie rzyczen? Ateisci nie pragna szczescia, pieniedzy i wszystkiego co
    najlepsze. Czy moze mowia do siebie na uroczystosciach cos w stylu:
    obys sie rozp$%$% samochodem na najblizszym drzewie?

  • 8. Data: 2009-12-29 16:15:55
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@d...im.pwr.wroc.pl.nospam>

    On 25.12.2009, krzysztof posluszny wrote:

    > A jaki słownik jako ateista mógłbyś polecić?

    Słownik ortograficzny PWN. O ten:
    http://ksiegarnia.pwn.pl/5275_pozycja.html

    --
    Stanislaw Klekot

  • 9. Data: 2009-12-29 16:35:15
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@d...im.pwr.wroc.pl.nospam>

    On 27.12.2009, Michal wrote:

    > i jakie to powody tobie jako ateiscie przyswiecaja aby nie skladac
    > sobie rzyczen?
    ^^^^^^^
    Życzeń? Na pewno nie powszechna obłuda z okazji obchodzenia świąt
    katolickich.

    > Ateisci nie pragna szczescia, pieniedzy i wszystkiego co
    > najlepsze. Czy moze mowia do siebie na uroczystosciach cos w stylu:
    > obys sie rozp$%$% samochodem na najblizszym drzewie?

    Widzisz, ja wolę życzliwie się odnosić do najbliższych i pamiętać o nich
    w środku roku, bez żadnej okazji. Obłudne składanie życzeń dwa razy do
    roku, raz na BN i raz na Wielkanoc, ludziom których z innej okazji
    właściwie nie widzisz jakoś niezbyt do mnie przemawia.

    --
    Stanislaw Klekot

  • 10. Data: 2009-12-29 16:41:16
    Od: "krzysztof posluszny" <w...@w...pl>

    > Słownik ortograficzny PWN. O ten:
    > http://ksiegarnia.pwn.pl/5275_pozycja.html

    Siedemdziesiąt złoty to dla mnie trochę za dużo ale pocieszam się tym że już
    niedługo bo za rok znowu będą święta i może dostanę ten słownik pod choinkę
    jako prezent. Zgadnij od kogo? A tymczasem bardzo Ci dziękuję za troskę o
    moją ortografię ...