  • 1. Data: 2011-12-22 11:27:17
    Temat: Życzenia świąteczne i kalendarz na rok 2012
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    Chciałbym Wam złożyć najserdeczniejsze życzenia zdrowych, szczęśliwych,
    pogodnych Świąt, wszystkiego no najlepsze w nadchodzącym roku,
    wspaniałych plenerów, udanych zdjęć i w ogóle wszystkiego co najlepsze.
    Przygotowałem tez tradycyjnie nowy kalendarz na kolejny rok - można go
    pobrać pod adresem
    http://www.toya.net.pl/~wyszomir/kalendarz2012/kalen
    darz.html

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 2. Data: 2011-12-22 11:30:03
    Temat: Re: Życzenia świąteczne i kalendarz na rok 2012
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    Napisałem:

    > Chciałbym Wam złożyć najserdeczniejsze życzenia zdrowych, szczęśliwych,
    > pogodnych Świąt, wszystkiego no najlepsze w nadchodzącym roku, [...]

    I oczywiście miało być 'wszystkiego co najlepsze'. Tak to jest, jak się
    pisze w pośpiechu:-(

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 3. Data: 2011-12-22 11:34:33
    Od: Maru <m...@n...pl>

    W dniu 2011-12-22 12:30, Marek Wyszomirski pisze:

    > I oczywiście miało być 'wszystkiego co najlepsze'. Tak to jest, jak się
    > pisze w pośpiechu:-(

    Kalendarz całkiem fajny, super fotki, wszystkiego najlepszego z okazji
    Świąt;))

  • 4. Data: 2011-12-24 11:39:44
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Najlepszego.